آتش‌بازی جهانبخش؛ تو فوق‌العاده‌ای!

آتش‌بازی جهانبخش؛ تو فوق‌العاده‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلکمار در حالی که علیرضا جهانبخش را برای نوزدهمین بازی فصل در ترکیب و سمت راست خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در چارچوب هفته بیستم لیگ اردیویسه مقابل ویلم رده چهاردهمی قرار گرفت.

شروع بازی با نمایش هجومی آلکمار همراه بود و این تیم در دقیقه ۶ با پاس در عمق و تماشایی علیرضا جهانبخش از میانه زمین که از بین مدافعان ویلم عبور کرد و مت سوئنچیس را در موقعیت تک به تک قرار داد، با ضربه تمام کننده این بازیکن به گل رسید تا هفتمین پاس گل مهاجم ایرانی آلکمار ثبت شود.

اوساما ادریسی با پاس تک ضرب، علیرضا جهانبخش که نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داده بود را در موقعیت خوبی قرار داد که ستاره ایرانی از این فرصت بهترین بهره را برد و موفق شد دومین گل تیمش را به زیبایی با شوت بغل پا در دقیقه ۱۴ بزند و تعداد گل‌های این فصلش را به عدد ۸ برساند.

یاران جهانبخش در ادامه روند یک پیروزی و یک تساوی اخیرشان امشب هم موفق شدند برتری ۲ بر صفر خارج از خانه مقابل ویلم را تا پایان مسابقه حفظ کنند تا ۴۲ امتیازی شوند و علاوه بر تثبیت جایگاه سوم خود در جدول لیگ اردیویسه، به سه امتیازی آژاکس رده دومی برسند.

جهانبخش که در دور رفت مقابل ویلم هم یک گل زده و یک پاس گل داده بود، با تکرار این عملکرد در دیدار امشب ۸ گله شد و در رده چهارم برترین گلزنان و با ۷ پاس گل در رتبه سوم برترین پاسورهای لیگ اردیویسه هلند جای گرفت تا به آمار فوق‌العاده‌اش در این کشور ادامه دهد.

ستاره ایرانی آلکمار که گفته می‌شود پیشنهادات قابل توجهی از تیم‌هایی همچون ناپولی ایتالیا دارد، بدون تردید با حفظ این روند درخشان در لیگ هلند می‌تواند بیشتر از همیشه مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار بگیرد.