چلسی 3-0 نیوکاسل؛ صعود بدون دردسر آبی های به دور بعد جام حذفی

چلسی 3-0 نیوکاسل؛ صعود بدون دردسر آبی های به دور بعد جام حذفی

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی با برتری 3-0 در خانه، راهی دور پنجم جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش وبسایت نود، چلسی با برتری 3-0 در خانه مقابل نیوکاسل، موفق شد به سلامت دور چهارم جام حذفی انگلیس را پشت سر بگذارد و راهی دور پنجم شود.

در اولین بازی روز یکشنبه از دور چهارم جام حذفی انگلیس، چلسی در استمفوردبریج میزبان نیوکاسل یونایتد بود. یاران کونته که انگیزه و اشتیاق زیادی برای برد داشتند، در نیمه اول با ارائه یک نمایش خوب توانستند دو گل بزنند و با خیالی راحت در نیمه دوم بازی را ادامه دهند.

در نیمه نخست، حرکت تیمی بازیکنان چلسی در دقیقه 31 با پاس آلونسو به دهانه دروازه برای باتشوایی همراه شد و این مهاجم جوان کار راحتی برای گلزنی داشت. در اواخر نیمه اول در شرایط که نیوکاسل در پی جبران گل خورده بود و جلو کشیده بود و موقعیت هایی هم بدست آورده بود، ولی باز هم چلسی به گل رسید. باتشوایی این بار روی پاس هازارد موفق شد گلزنی کند تا بازی در پایان نیمه اول 2-0 تمام شود.

در نیمه دوم، چلسی به خوبی نبض بازی را کنترل کرد و نگذاشت تا میهمان به دروازه اش برسد، دقیقه 72 هم آلونسو یک بار دیگر توانایی هایش را در زدن ضربات آزاد به رخ کشید و با یک ضربه کات دار، بازی را 3-0 کرد. در نهایت چلسی با حفظ این نتیجه، برنده بازی شد.

آبی های لندن به این ترتیب راهی دور پنجم اف ای کاپ شدند.

1878