کلوپ: باید به کمک داور ویدیویی زمان داد

کلوپ: باید به کمک داور ویدیویی زمان داد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی لیورپول همچنان اعتقاد به استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی های فوتبال دارد. 

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ که تیمش شب گذشته در بازی جنجالی که تحت تاثیر تصمیمات کمک داور ویدیویی قرار گرفت و با نتیجه ۲-۳ مقابل وست بروم در جام حذفی مغلوب شد عنوان کرد هنوز باید به این فناوری زمان داد. 

داور در این بازی با استفاده از کمک داور ویدیویی یک ضربه پنالتی به سود لیورپول اعلام کرد و یک گل وست بروم را مردود کرد. 

کلوپ پس از بازی به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفت:

فکر می کنم اینکه فعلا کمک داور ویدیویی مورد انتقاد قرار بگیرد تا حدی عادی است. این فناوری چیزهای زیادی را تغییر خواهد داد. اینکه تیمی گل بزند و جشن بگیرد اما سپس داور اعلام کند که گل مورد قبول نبوده چندان جالب نیست اما نکته این است که ما همیشه می خواستیم اگر گلی به صورت ناسالم به ثمر رسیده داور آن را مردود کند. 

طبیعی است در ابتدای کار اشکالاتی باشد اما با گذر زمان همه با این فناوری آشنا تر می شوند. مدافع حریف در یک صحنه بسیار خوش شانس بود که در زمین باقی ماند. نمی دانم چرا از کمک داور ویدیویی در این صحنه استفاده نشد اما به خاطر این اتفاق شکست نخوردیم. 

من واقعا می خواستم در این بازی پیروز شوم اما حق مان پیروزی نبود. هواداران به خوبی از ما حمایت کردند و متوجه شدند که ما نهایت تلاش مان را کردیم. ما در اطراف محوطه خودی چند اشتباه بزرگ کردیم. باید متوجه اشتباهات مان در این بازی شویم به بازی های بعدی فکر کنیم. 

۲۰۳۱