جام حذفی انگلیس؛ شکست تلخ لیورپول در خانه و حذف از اف ای کاپ

جام حذفی انگلیس؛ شکست تلخ لیورپول در خانه و حذف از اف ای کاپ

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول با شکست 3-2 در خانه از جام حذفی انگلیس کنار رفت.

به گزارش وبسایت نود، دور چهارم جام حذفی انگلیس روز شنبه هم با انجام چند بازی دیگر پیگیری شد که در مهمترین مسابقه، شنبه شب لیورپول در خانه خود پذیرای وست برومویچ بود که تیم کلوپ در این مسابقه تن به شکست 3-2 داد تا خیلی زود از جام حذفی کنار برود.

لیورپول در این مسابقه شروع خوبی داشت و در دقیقه 5 توسط فرمینو به گل رسید، اما این گل خیلی پابرجا نبود و 68 ثانیه بعد، رودریگز بازی را مساوی کرد، شروع فوق العاده وست برومویچ ادامه پیدا کرد و آن ها در دقیقه 11 بار دیگر توسط رودریگز به گل رسیدند، دقیقه 27 فرمینو یک ضربه پنالتی را از دست داد تا شانس لیورپول برای به تساوی کشیدن بازی از دست برود و در آن سمت در دقیقه 47 بود که ماتیپ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار در نیمه اول 3-1 شود.

در نیمه دوم لیورپول فشار زیادی به حریف وارد کرد تا گل های خورده را جبران کند ولی صلاح فقط یک بار در دقیقه 78 گلزنی کرد تا بازی 3-2 شود و در نهایت با این شکست خانگی، لیورپول وداعی تلخ با اف ای کاپ داشته باشد. نکته جالب این مسابقه، استفاده داور مسابقه از VAR بود که بارها در این مسابقه تکرار شد و چند تصمیم مهم داور متکی به این تکنولوژی بود.

در دیگر بازی های مهم، تاتنهام با گلزنی سون موفق شد از شکست مقابل نیوپورت کانتی بگریزد و کار را به بازی تکراری بکشاند. اما وستهم یونایتد و واتفورد به عنوان دو تیم لیگ برتری، با باخت مقابل رقبا، از جام حذفی کنار رفتند. ساوتهمپتون، لسترسیتی و برایتون هم با برد مقابل رقبای خود به دور بعد راه یافتند.

1878