بوسکتس: اسپانیول را سر جای خود نشاندیم؛ برای تمام جام ها می جنگیم

بوسکتس: اسپانیول را سر جای خود نشاندیم؛ برای تمام جام ها می جنگیم

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا که در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل اسپانیول 1-0 شکست خورده بود، با کسب پیروزی 2-0 در دیدار برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرخیو بوسکتس، هافبک تیم بارسلونا در پایان دیدار شب گذشته اظهار داشت که از خوشحالی شدید بازیکنان اسپانیول در پایان دور رفت تعجب کرده، چرا که هنوز یک 90 دقیقه دیگر باقی مانده بود. وی در این باره گفت:

به نظر برخی ها تکلیف این مرحله در پایان دور رفت و در زمین آنها مشخص شده بود، اما در پایان آنها را سر جای خود نشاندیم. در این مرحله تیم بهتر بودیم، حتی بیشتر از آنچه که اسکوربورد نشان می داد. شاید در نیمه دوم دیدار رفت بازی کمی دیوانه وار تر شد. آنها در پایان بازی رفت طوری خوشحالی می کردند که انگار صعود کرده اند، اما اینگونه بازی ها 180 دقیقه هستند!

درست است که طی سال های اخیر بار ها در کوپا دل ری قهرمان شده ایم. مسلماً در طول فصل اولویت های خود را داریم، اما جام حذفی هم برای ما مهم است. در لیگ جایگاه خوبی داریم و در کوپا نیز همینطور است، اما قدم به قدم پیش خواهیم رفت، و همین باعث شده تا الان اینجا باشیم. امیدوارم در پایان بتوانیم برای تمام جام ها بجنگیم.

بازی بعدی بارسلونا روز یکشنبه در رقابت های لالیگا مقابل آلاوز خواهد بود.

1771