والورده: امید زیادی به درخشش کوتینیو دارم

والورده: امید زیادی به درخشش کوتینیو دارم

به گزارش "ورزش سه"،  بارسلونا شب گذشته به مصاف اسپانیول رفت و در حالی که دیدار رفت را 1-0 شکست خورده بود، با گل‌های سوارز و مسی در نیمه اول، کار را تمام کرد.  در حالی که آبی اناری ها راهی نیمه نهایی شدند، کوتینیو نیز اولین بازی اش را برای این تیم انجام داد و نمایش خوبی نیز داشت و حالا والورده به تمجید از او پرداخت.

او گفت:" ما امید بسیاری به عملکرد او داریم. او می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی تیم ما داشته باشد، می‌تواند اعتماد به نفس تیم ما را بالا ببرد، توانایی اش در عبور از یک به یک ها، آزاد کردن دیگر بازیکنان و فضاسازی فوق العاده است. کوتینیو بازی آسانی داشت ولی فکر می‌کنم خوب پیش رفت. باید دید چگونه خواهد شد، این تازه شروع کار است."

والورده درباره حذف رئال از کوپا دل ری گفت:" مادرید رقیب بزرگی است. ما در نیمه نهایی هستیم زیرا زحمت زیادی کشیدیم. در این بازی ها ممکن است یک روز، روز خوبتان نباشد و حذف شوید. من به دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنم. نگرانی من تیم خودم است، اینکه آماده باشیم و رو به جلو پیش برویم. فوتبال این گونه است و می‌دانیم که وقتی می‌بریم، بهترین هستیم و وقتی شکست می‌خوریم بدترین. زیدان با رئال عالی کار کرده و عملکرد بسیار خوبی داشته است."