برتری پرگل صنعت نفت آبادان در پایان نیمه اول

برتری پرگل صنعت نفت آبادان در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان قراز کمالوند در نیمه اول مقابل میهمان خود به برتری پرگل رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های صنعت نفت آبادان و سپید رود رشت از ساعت 17:10 امروز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان در نیه اول به پایان رسید. 

گل های صنعت نفت توسط لوسیانو پریرا در دقیقه 35، مگنو باتیستا در دقیقه 36 و کرار جاسم در دقیقه 39 به ثمر رسید. 

ترکیب صنعت نفت آبادان: سوشا مکانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حسین ساکی، میلاد جهانی و لوسیانو پریرا

ترکیب سپیدرود رشت: سیدمحمد حسین، هادی موسوی، رضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، میثم تهیدست، میثم فردوسی، توحید غلامی ، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، محمد غلامی

شرح گل: 

گل اول صنعت نفت آبادان: بازیکنان صنعت نفت آبادان پشت محوطه جریمه سپیدرود رشت صاحب موقعیت حساس شده بودند که لوسیانو پریرا در دقیقه 33 با ضربه آزاد توانست گل زیبایی را برای تیمش به ثمر برساند.

گل دوم صنعت نفت آبادان: بازیکنان صنعت نفت آبادان از سمت راست زمین مسابقه صاحب کرنر شدند که کرار جاسم توپ را به محوطه جریمه ارسال کرده و مگنو باتیستا در دقیقه 35 با استفاده ار شلوغی محوطه جریمه توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

گل سوم صنعت نفت آبادان: میلاد جهانی در موقعیت تک به تک با دروازه بان سپیدرود رشت قرار گرفته و ضربه این بازیکن توسط حسینی دفع شده و در برگشت نیز کرار جامس توانست در دقیقه 38 دروازه خالی تیم میهمان را به کند. 

 دقایق حساس:

میلاد جهانی در دقیقه 26 این دیدار از پشت محوطه جریمه سپیدرود رشت قصد گلزنی داشت که شوت این بازیکن در اختیار دروازه بان سپید رود رشت قرار گرفت.

آگوستو سزار در دقیقه 31 این دیدار شوت سرکش و خطرناکی را به سمت دروازه سپید رود رشت ارسال کرد که توپ با اختلاف منی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت. 

 20441