والورده: ممکن است در ژانویه باز هم خرید داشته باشیم

والورده: ممکن است در ژانویه باز هم خرید داشته باشیم

وبسایت رسمی برنامه نود - والورده احتمال ورود بازیکن جدیدی را رد نکرده است.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه بارسلونا تا به اینجای ژانویه 2018، عملکرد خوبی داشته و یری مینا و کوتینیو را جذب کرده است ولی والورده در مصاحبه اخیرش عنوان کرده احتمال خریدهای دیگری هم وجود دارد. او در این باره چنین بیان کرده است:

از ترکیب در دسترسم، خوشحال و راضی هستم ولی تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد، این موضوع نه شامل ما، بلکه شامل تمام تیم ها می شود. نمی دانم از حالا تا پایان پنجره نقل و انتقالات چه خواهد شد و چه اتفاقاتی رقم می خورد ولی باید بگویم که در مجموع از ترکیب تیمم راضی هستم. در مورد یری مینا باید بگویم که او نیاز به فرصت دارد، هنوز در مورد کیفیت هایی که می تواند به ترکیب تیم اضافه کند تردیدهایی داریم به هر حال او نیاز به زمان دارد تا بتواند با سبک بازی ما اخت شود.

والورده در مورد دیدار تیمش مقابل اسپانیول در جام حذفی گفت:

اکنون برای ما مهمترین جام، کوپا دل ری است. ما اهمیت زیادی برای این جام قائلیم و انگیزه زیادی هم برای کسب این جام داریم. همیشه به دربی به چشم یک بازی خاص نگاه کرده ام. باخت در بازی رفت، باعث می شود با انگیزه بیشتری در این مسابقه به میدان برویم. ما بارسلونا هستیم، باید در تمام بازی ها پیروز شویم و برای برد به زمین برویم. هدفمان نمایشی است که ما را به دور بعد برساند.

1878