شروع فوق العاده در نیم فصل دوم؛ تاخت و تاز قلعه نویی از نیمه راه/ ذوب آهن پس از 13 سال رکورد استقلال اهواز را شکست

شروع فوق العاده در نیم فصل دوم؛ تاخت و تاز قلعه نویی از نیمه راه/ ذوب آهن پس از 13 سال رکورد استقلال اهواز را شکست

وبسایت رسمی برنامه نود - ذوب آهن اصفهان در هفته ششم نیم فصل دوم در خانه استقلال خوزستان به پیروزی رسید تا روند نتایج فوق العاده این تیم بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان قلعه نویی در هفت بازی اخیر خود به شش برد و یک تساوی دست یافتند. 

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و یکم موفق شد در اهواز، استقلال خوزستان را با دو گل مغلوب کند. با کسب این پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی به روند بردهای متوالی و بسیار درخشان خود ادامه می دهند. هر دو گل اصفهانی ها در دقایق پایانی به ثمر رسید. گل محمدرضا عباسی در دقیقه 81 نویدبخش یک پیروزی دیگر برای تیم قلعه نویی بود و با حفظ این گل می توانستند به 3 امتیاز بازی دست یابند. اما گل دوم ذوب آهن که توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید، به نوعی برد تیم مهمان را قطعی کرد و البته این تیم را رکورددار کسب بهترین نتایج شش بازی اول نیم فصل دوم در تاریخ لیگ برتر کرد. رکوردی که پیش از این در اختیار استقلال اهواز با هدایت لوکا بوناچیچ در چهارمین دوره این رقابتها بود.

ذوب آهن در بازی امروز علاوه بر کسب نتیجه و 3 امتیاز بازی، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. این تیم اصفهانی در شش بازی نخست از نیم فصل دوم، با کسب 5 برد و یک مساوی و تفاضل 6 گل، 16 امتیازی شد و بهترین نتایج شش بازی نخست نیم فصل دوم در تاریخ این رقابتها را کسب کرد. پیش از این استقلال اهواز در چهارمین دوره لیگ برتر با هدایت لوکا بوناچیچ همین نتایج را کسب کرد اما تفاضل گل آبی پوشان اهوازی در آن دوره 5 بود. به این ترتیب، امیرقلعه نویی توانست پس از 13 فصل رکورد بهترین شروع در شش بازی ابتدایی نیم فصل دوم را بهبود بخشید و به نام خودش و تیم ذوب آهن اصفهان به ثبت رساند. نکته جالب اینکه تنها تساوی تیم ذوب آهن در این شش بازی، کسب تساوی خانگی در دیدار برابر تیم قعرنشین سیاه جامگان مشهد بود.

با در نظر گرفتن نتایج شش بازی نخست نیم فصل دوم در ادوار مختلف، ذوب آهن بعد از اولین دوره رقابت های لیگ برتر، بار دیگر در فصل جاری موفق شد در مقطع زمانی ذکر شده، بهترین تیم باشد. همچنین، امیر قلعه نویی باز هم در شروع نیم فصل دوم روند نتیجه گیری فوق العاده خود را آغاز کرد و در شش بازی ابتدایی نیم فصل دوم، تیمش را صدرنشین کرد. این پنجمین بار است که تیم های قلعه نویی در این بازه زمانی و شش بازی، بهترین نتایج را کسب می کند و از این نظر می توان او را مربی متخصص در نیم فصل دوم به حساب آورد. به نظر می رسد که تیم های قلعه نویی پس از پشت سر گذاشتن تمرینات و اردوهای بسیار مؤثر در نیم فصل و برطرف کردن نقاط ضعف تیم، در نیم فصل دوم شروع بسیار خوبی داشته و گام بسیار بلندی در رسیدن به هدف مورد نظر باشگاه بر می دارند.






2081