سانچز: از کودکی رویای بازی در منچستریونایتد را داشتم

سانچز: از کودکی رویای بازی در منچستریونایتد را داشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره جدید منچستریونایتد اذعان کرده از کودکی رویای بازی در این تیم را در سر داشته است. 

به گزارش وبسایت نود، الکسیس سانچز که سابقه بازی برای بارسلونا را در کارنامه دارد پس از ترک آرسنال و پیوستن به منچستریونایتد عنوان کرده از کودکی رویای بازی در این تیم را در سر داشته و می خواهد زیر نظر ژوزه مورینیو فاتح جام های زیادی شود. 

سانچز به وبسایت رسمی منچستریونایتد گفته:

از بچگی رویای بازی در منچستریونایتد را داشتم و این را چون الان اینجا هستم نمی گویم. خانواده ام می دانند که از بچگی طرفدار یونایتد بودم و حتی یک بار با سر الکس فرگوسن در این مورد صحبت کردم. منچستریونایتد باشگاه بسیار قدرتمندی است و بزرگترین باشگاه انگلیس محسوب می شود. در این باشگاه می توانم به همه موفقیت ها دست یابم. می خواهم با یونایتد فاتح همه جام ها شوم. با حضور در یونایتد رویایم به حقیقت پیوست. 

ژوزه مورینیو به من که چقدر برای تیم و برنامه های او مهم خواهم بود و خودم هم احساس کردم که باشگاه واقعا خواهان جذب من است. بازیکنان گاهی اوقات باید توسط باشگاه و هواداران احساس دوست داشته شدن بکنند و این در تصمیمم نقش داشت. مورینیو در هر کشوری بوده پیروز شده و دوست دارد موفق شود. 

بازیکنانی چون رونالدو، کانتونا و بکام پیراهن شماره ۷ را بر تن کردند و همین موضوع باعث می شود شما پیش خودتان خیال پردازی کنید. رویایم به حقیقت پیوسته و می خواهم بهترین عملکردم را ارائه دهم و جام های زیادی با یونایتد ببرم. 

۲۰۳۱