زیدان: به چنین نتیجه ای نیاز داشتیم و از این بابت هیجان زده ام؛ عملکرد بیل ثبات پیدا کرده است

زیدان: به چنین نتیجه ای نیاز داشتیم و از این بابت هیجان زده ام؛ عملکرد بیل ثبات پیدا کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از پیروزی پر گل 7-1 رئال مادرید مقابل دپورتیوو لاکرونیا، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بعد از هفته های پر تنش و سختی که رئال مادرید پشت سر می گذاشت، بالاخره این تیم موفق شد در خانه و در نخستین بازی از نیم فصل دوم رقابت های لالیگا با نتیجه 7-1 از سد دپورتیوو عبور کرده و تا حدودی جو اطراف تیم را آرام کند. زیدان در پایان بازی گفت:

مسلماً به غیر از نتیجه، تغییر زیادی در تیم به وجود نیامده است. برتری بزرگی به دست آوردیم، این تنها تفاوت امروز بود. در بازی مقابل ویارئال فوق العاده بازی کردیم و امروز هم همانطور بودیم، در حالیکه 1-0 عقب افتادیم. گلزنی کردیم و از نتیجه هیجان زده ام چون به آن نیاز داشتیم. بازیکنان به چنین عملکردی نیاز داشتند تا گل های زیادی به ثمر برسانند.

همیشه کسب پیروزی و به ثمر رساندن 7 گل در خانه، حس مثبت و فوق العاده ای می بخشد. همیشه در برنابئو به 7 گل نمی رسیم، بنابراین از نتیجه به دست آمده هیجان زده ایم. برای کسب چنین نتیجه ای تشنه بودیم و حالا می خواهیم این عملکرد را در روز چهارشنبه و شنبه آینده نیز تکرار کنیم. امروز از فوتبال خود لذت بردیم.

راه حل های تاکتیکی:

می دانیم که می توانیم به طرق مختلف بازی کنیم، و امروز 3-3-4 را انتخاب کردیم. برای ما نتیجه داد و از عملکرد همه راضی هستم. چینش تیم کمترین عامل تأثیرگذار بود؛ نکته کلیدی نگرش ما بود. آخرین باری که 7 گل در برنابئو به ثمر رساندیم را به یاد ندارم. برای بازیکنان و همه خوشحالم. از عملکرد کل تیم هیجان زده ام، که مهمترین نکته نیز همین است.

حمایت مجدد هواداران:

می خواهیم هواداران در همه مسابقات پشت مان باشند. هم وقتی همه چیز خوب پیش می رود، و هم زمانی که اوضاع خیلی خوب نیست، به آنها نیاز داریم. امروز آنها به شکل عالی پاسخ دادند. این ذهنیت تیم است. می دانم که هو شدن در این ورزشگاه چه معنایی دارد و راحت نیست. از سکو ها انرژی مثبت می خواهیم و امروز نتیجه فوق العاده ای برای آنها کسب کردیم.

حالا روی بازی بعدی و ارائه عملکردی خوب مثل امروز، تمرکز خواهیم کرد. فراتر از آن نمی بینم. حالا دو برد متوالی کسب کرده ایم و روی بازی سوم و تداوم این روند متمرکز هستیم. این تنها چیزی است که به آن فکر می کنیم. همگی به چنین عملکردی نیاز داشتیم.

بیـل:

همیشه می خواهم همه بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. هر بار که غایب هستند، ناراحت می شوم. در حال حاضر دو مدافع میانی مان را در اختیار نداریم و از این بابت ناراحتم. فوتبال همینطور است. باید به خودمان یادآوری کنیم که وقتی بازیکنی مصدوم می شود، همیشه بازیکن دیگری داریم که به جای او عملکردی خوب ارائه کند. برای گرت خوشحالم چون چند بازی است که عملکردی با ثبات ارائه می کند.

مصدومیت رونالدو از ناحیه صورت:

او زخمی شده و فکر می کنم دو یا سه بخیه لازم باشد. حال او خوب است.

ایسکو:

او بازیکنی فوق العاده مهم است، و در طول دوره مربیگری من در این باشگاه، بازی های زیادی انجام داده است. او همیشه یک بازیکن کلیدی بوده و من به عنوان مربی باید تصمیماتی بگیرم و تیمی را روانه میدان کنم. باید بازیکنانی را روی نیمکت بگذارم و برخی هم از ترکیب بیرون می مانند. همه اینها بخشی از شغل من است.

BBC:

اینها سه بازیکن بزرگ هستند که در گذشته کار های فوق العاده ای انجام داده اند. امسال خیلی شاهد عملکرد خوب آنها در کنار هم نبوده ایم اما هر زمان که بازی کرده اند انرژی زیادی به سایر اعضای تیم تزریق می کنند.

بنـزما:

از اینکه او هو می شود نگرانم چون مسئله ای است که روی او تأثیر می گذارد، اما می خواهم با افکاری مثبت از بابت نتیجه امروز به خانه بروم. باید در بازی ها پیروز شویم تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

1771