لیگ جزیره؛ پیروزی آرسنال و منچستریونایتد مقابل رقبا

لیگ جزیره؛ پیروزی آرسنال و منچستریونایتد مقابل رقبا

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد و آرسنال مقابل رقبای خود پیروز شدند.

به گزارش وبسایت نود، در مهمترین بازی های عصر شنبه هفته 24 لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچستریونایتد به ترتیب موفق به شکست دادن کریستال پالاس و برنلی شدند.

منچستریونایتد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان برنلی بود. نیمه اول این مسابقه بازی سردی را شاهد بودیم ولی در نیمه دوم بازی جذاب شد. دقیقه 54 مسابقه، مارسیال روی پاس خوب لوکاکو، با یک ضربه بغل پای عالی، دروازه پوپ را باز کرد تا بازی 1-1 شود. دقایقی بعد ضربه آزاد برنلی می توانست وارد دروازه شود که توپ به تیر خورد. در دقایق باقی مانده نیمه دوم، یونایتد سعی کرد بازی را کنترل کند و در ضدحملات به حریف ضربه بزند، اما نه ضدحملات یونایتد به گل بدل شد و نه برنلی از فرصت هایش بهره برد تا بازی با همان یک گل پایان یابد و یونایتد 53 امتیازی شود.

آرسنال در این هفته در امارات میزبان کریستال پالاس بود که توفان 16 دقیقه ای تیم ونگر برتری را برای توپچی ها به همراه آورد. آرسنال در دقایق 6، 10، 13 و 22 توسط مونرئال، ایووبی، کوشیلنی و لاکازت به گل رسید. کریستال پالاس هم در نیمه دوم فقط یکی از گل های خورده را جبران کرد تا بازی در نهایت 4-1 شود. آرسنال با این برد 42 امتیازی شد و فعلاً در همان رده ششم ایستاده است.

در دیگر بازی ها، اورتون در خانه مقابل وست برومویچ به تساوی 1-1 رسید. همین نتیجه در دیدار تیم های وستهم و بورنموث رقم خورد.

لسترسیتی با گل های واردی و محرز موفق شد 2-0 واتفورد را شکست دهد تا با 34 امتیاز بالاتر از برنلی، در رده هفتم بایستد. استوک سیتی هم در خانه موفق شد 2-0 هادرزفیلد را مغلوب سازد.

1878