آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد دیوید دخیا

آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد دیوید دخیا

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در تلاش است تا قرارداد دخیا را تمدید کند.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف نوشته است منچستریونایتد مذاکرات ابتدایی را برای تمدید قرارداد دیوید دخیا آغاز کرده تا از انتقال این بازیکن به رئال مادرید و تکرار اتفاقات تابستان 2015 جلوگیری کند.

دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در تابستان ۲۰۱۵ تا یک قدمی انتقال به رئال مادرید هم پیش رفت ولی در آخرین روز نقل و انتقالات، تاخیر در انجام مسائل اداری مربوط به قرارداد باعث شد ترانسفر او به شکلی غیرمنتظره نهایی نشود و این بازیکن مدتی بعد قراردادش را برای چهار سال دیگر تمدید کرد و در الدترافورد ماندنی شد.

قرارداد فعلی دخیا تا 2019 اعتبار دارد ولی بندی برای تمدید خودکار برای یک فصل دیگر وجود دارد. اما یونایتد قصد دارد پیش از رسیدن به تابستان 2019، قرارداد بلندمدتی را با دخیا امضا کند تا دست رئال مادرید از این ستاره کوتاه بماند. دخیا در قرارداد فعلی اش، 200 هزار پوند در هفته دریافت می کند.

ژرژ مندز (مدیربرنامه دخیا) که مدیربرنامه ژوزه مورینیو نیز است، روز چهارشنبه در منچستر حضور داشته و با وودوارد برای تمدید قرارداد مورینیو صحبت کرده است و در جریان این مذاکرات صحبت هایی در رابطه با تمدید قرارداد دخیا هم انجام شده است.

1878