منچسترسیتی کنار کشید؛ چلسی وارد کورس رقابت برای جذب سانچز شد

منچسترسیتی کنار کشید؛ چلسی وارد کورس رقابت برای جذب سانچز شد

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی هم خواهان جذب سانچز شده است.

به گزارش وبسایت نود، منابع معتبر خبری در بریتانیا گزارش می دهند که منچسترسیتی به طور کامل از جذب سانچز منصرف شده است. دوشنبه آخرین جلسه میان سران باشگاه سیتی و پپ گواردیولا پیرامون وضعیت سانچز برگزار شد و در نهایت این باشگاه تشخیص داد تا از کورس رقابت برای سانچز کنار بکشد.

با توجه به آن که سانچز کمتر از ۱۲ ماه دیگر با آرسنال قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید با توپچی ها پیشرفتی نداشت، سیتی امیدوار بود بتواند با ۲۰ میلیون پوند سانچز را جذب کند که آرسنال راضی به این مبلغ نشد. در عین حال سیتی نتوانست بپذیرد که برای این بازیکن شیلیایی حقوقی بیش از 300 هزار پوند در هفته بپردازد.

به این ترتیب منچستریونایتد در حال حاضر بیشترین بخت را برای جذب سانچز دارد، گفته می شود مخیتاریان هم بخشی از معامله میان آرسنال و منچستریونایتد خواهد بود. این بازیکن ارمنی در ترکیب 18 نفره یونایتد برای دیدار با استوک حضور نداشت و مورینیو هم تایید کرد که او بنا به دلیلی غیر از مسائل تاکتیکی یا مصدومیت، در ترکیب تیم حضور نداشته است.

در عین حال خبر رسیده است که چلسی هم وارد کورس رقابت برای جذب سانچز شده و امیدوار است تا بتواند پیش از نهایی شدن حضور سانچز در یونایتد، این انتقال را از چنگ رقیب مستقیم خود برباید.

با این وجود، رسانه ها هنوز هم بخت یونایتد را بیش از آبی های لندن می دانند. آرسنال برای فروش سانچز، ۳۵ میلیون پوند درخواست کرده و یونایتد حاضر به پرداخت این رقم است، ضمن این که به نظر می رسد مدیر برنامه سانچز برای نهایی کردن انتقال، ۵ تا ۱۰ میلیون پوند می خواهد که یونایتد با این رقم نیز موافقت کرده است. 

1878