زندگی اسف بار بازیکن سابق آرسنال؛ از بی خانمانی تا شستن ظرف!

زندگی اسف بار بازیکن سابق آرسنال؛ از بی خانمانی تا شستن ظرف!

وبسایت رسمی برنامه نود - امانوئل ابوئه با شرایط سختی روبرو شده است.

به گزارش وبسایت نود، امانوئل ابوئه ستاره سابق آرسنال که بین سال های 2004 تا 2011 در ترکیب تیم توپچی ها بازی می کرد و سپس راهی گالاتاسرای شد، اوضاع سختی را سپری می کند. او اخیراً مصاحبه ای با میرر انجام داده است و از شرایط اسف بار زندگی اش صحبت کرده است. ابوئه بعد از آن که دستمزد مدیربرنامه اش را پرداخت نکرد، یک سال از فوتبال محروم شد و زندگی پسافوتبالی وی، بسیار بد پیش می رود.

ابوئه در مصاحبه اش عنوان کرده که تمام ثروت فوتبالی اش را از دست داده، او تمام زندگی اش را به نام همسرش کرده بود و همسر وی نیز از او طلاق گرفته است. ابوئه عنوان کرده که اکنون در خانه یکی از دوستانش زندگی می کند، پول این را ندارد که حتی یک ظرفشویی بخرد و مجبور است تمام ظرف ها را با دست هایش بشورد.

ابوئه در طی این مدت دو تن از بستگانتش را هم از دست داده که باعث شده روی شرایط روحی وی تاثیر بگذارند، او می گوید توانایی بازگشت به دنیای فوتبال را ندارد و فقط از خدا می خواهد تا کمکش کند. ابوئه در بخش دیگری از صحبت هایش اذعان داشته که شرایط آن قدر برایش بد است که حتی پول استخدام یک وکیل را ندارد و بعضی مواقع به فکر خودکشی می افتد.

1878