فیگو: کوتینیو شایسته انتقال به بارسلونا بود؛ تیم های انگلیسی پتانسیل خوبی در اروپا دارند

فیگو: کوتینیو شایسته انتقال به بارسلونا بود؛ تیم های انگلیسی پتانسیل خوبی در اروپا دارند

وبسایت رسمی برنامه نود - لوئیز فیگو، ستاره سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید می گوید که فیلیپه کوتینیو شایسته انتقالی رکورد شکن از لیورپول به بارسلونا بوده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در 6 ژانویه 2018، انتقال کوتینیو از لیورپول به بارسلونا نهایی شد و طبق گزارش ها رقم این انتقال در ابتدا 106 میلیون پوند بود که تا 142 میلیون پوند نیز قابل افزایش است. فیگو که برای حضور در مسابقات گلف به ابوظبی سفر کرده است، در مصاحبه با Omnisport گفت:

فوتبال خیلی تغییر کرده و مبالغ نیز خیلی عوض شده اند. برای کوتینیو خوشحالم چون در اینتر با او ملاقات کرده ام و پسر خوبی است، اما کنار هم بازی نکرده ایم. او شایسته خوشحالی و موفقیت است، بنابراین بهترین ها را برایش آرزو می کنم.

کوتینیو در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا نمی تواند بارسلونا را همراهی کند چرا که پیش تر برای لیورپول به میدان رفته است. فیگو در مورد تیم های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان افزود:

تاکنون آنها در لیگ قهرمانان خیلی خوب کار کرده اند، این نشان می دهد که پتانسیل دارند؛ پتانسیل ورزشی و مالی که مسلماً کمک می کند تا تیم ها قوی تر شوند. باید ببینیم که در پایان رقابت ها چه اتفاقی رخ می دهد، اما تا این لحظه خیلی خوب کار کرده اند.

1771