مورینیو: زلاتان ابراهیموویچ به پایان دوران فوتبالی خود در بالاترین سطح نزدیک شده است

مورینیو: زلاتان ابراهیموویچ به پایان دوران فوتبالی خود در بالاترین سطح نزدیک شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد معتقد است که زلاتان ابراهیموویچ فوق ستاره سوئدی به خوبی آگاه است که دارد به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک و نزدیک تر می شود.

به گزارش وبسایت نود، زلاتان ابراهیموویچ سی و شش ساله بعد از یک مصدومیت شدید و طولانی از ناحیه زانو ماه پیش به ترکیب یونایتد بازگشت و از آن موقع در هفت دیدار به میدان رفته است. با این حال او تنها یک گل به ثمر رسانده است و خیلی از کارشناسان معتقدند که این فصل آخرین فصل حضور او در الدترافورد خواهد بود. 

به نقل از وبسایت FourFourTwo، مورینیو هنوز ایمان دارد که زلاتان می تواند در بالاترین سطح بازی کند، اگر جه معتقد است که دوران او در حال پایان یافتن است.

زمانی که زلاتان بیست و نه ساله بودم، سرمربی او بودم. نمی توانیم زمان را نگه داریم و برای بازیکنان زمان مهم ترین چیز است. زلاتان این را می داند. او می داند که دوران با شکوه او در سطح جهانی در حال پایان یافتن است، اما رویای او، آرزوی او و روحیه جنگندگی به این دلیل بود که دوران حضورش در منچستریونایتد را در بالاترین سطح به پایان برساند. فکر می کنم که او همیشه تاثیر زیادی در تیم من داشته است. او از ناحیه زانو کمی احساس درد می کرد و الان باید به او عادت کند. او همانند یک رهبر در زمین و رختکن بود و کیفیت بالایی در بازی خود داشت. او شایسته آن است که در بهترین زمان ممکن و در اوج کفش هایش را آویزان کند و من به او کمک خواهم کرد.

4416