عجیب ترین اخراج تاریخ فوتبال (عکس)

عجیب ترین اخراج تاریخ فوتبال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با گل آنخل دی‌ماریا از حریف خود پیش افتاد ولی در غیاب نیمار، کار سختی را در جریان بازی پیش رو داشت. نانت پس از اینکه یکی از گل هایش مردود اعلام شده بود، خشن تر بازی می‌کرد و تنش در جریان بازی بسیار بالا رفته بود.

روی یکی از حمله های پاری سن ژرمن، کارلوس با سرعت در حال بازگشت به خط دفاع بود که برخورد کوچکی با داور داشت و باعث سرنگونی داور شد. چپرون نیز وقتی روی زمین افتاد، با پایش مانع حرکت کارلوس شد و پس از اینکه از جایش برخواست، او را با کارت زرد دوم روبرو و از زمین مسابقه اخراج کرد.

پس از بازی، والنتین رانگیر، مهاجم نانت گفت:" می‌دانم داور بودن خیلی سخت است ولی باید به این موضوع فکر کرد که اگر یک بازیکن این کار را می‌کرد، 10 جلسه محروم می‌شد."

والدمار کیتا، رئیس باشگاه نانت، هم که از این اتفاق بسیار عصبانی بود، اعلام کرد که چپرون باید برای 6 ماه از قضاوت محروم شود.

او به اکیپ گفت:" من 20 اس ام اس از سراسر دنیا دریافت کردم که معتقد بودند این داوری یک جوک بود. چه می خواهید به شما بگویم؟ اگر زیاد صحبت کنم، به کمیته انضباطی فراخوانده می شوم. من اجازه صحبت کردن نداریم.

هنوز هم دیدن این صحنه شرم آور است. یک کارت قرمز به بازیکنی داده شد که هیچ کاری نکرد. ما کجا هستیم؟ او باید به مدرسه برگردد. چپرون باید استراحت کند. ما دیگر نمی توایم او را ببینیم. من منتظر یک چراغ سبز هستم. در غیر این صورت کشته خواهم شد. این آماتوریسم است. صادقانه بگویم، فکر می کنم که او این کار را از قصد انجام نداد.

من هرگز چنین چیزی ندیده بودم. او باید برای 6 ماه محروم شود. اگر ما این کار را کرده بودیم، ما هم باید شش ماه محروم می شدیم."