رئال مادرید 0 - 1 ویارئال؛ بحران در برنابئو به اوج رسید

رئال مادرید 0 - 1 ویارئال؛ بحران در برنابئو به اوج رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته نوزدهم رقابت های لالیگا تیم رئال مادرید بار دیگر در خانه ناکام ماند و برخلاف جریان بازی مغلوب ویارئال شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، فصل ناامید کننده تیم رئال مادرید در رقابت های لالیگا همچنان ادامه دارد و آنها بار دیگر در سانتیاگو برنابئو شکست خوردند تا با 32 امتیاز در رده چهارم باقی مانده و حالا مدافع عنوان قهرمانی باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگد!

دقیقه '18 شوت محکم و تماشایی مارسلو از پشت محوطه با واکنش عالی آسنخو برگشت داده شد تا دروازه ویارئال باز نشود. دقیقه '23 آسنخو باز هم با واکنشی فوق العاده و با کمک تیر افقی دروازه، ضربه ایستگاهی زیبای رونالدو را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد. در دقیقه '29 رونالدو در موقعیت تک به تک با آسنخو، ضربه دقیقی نزد تا توپ با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون برود. دقیقه '31 هم شوت رونالدو از گوشه محوطه به دیوار کناری دروازه برخورد کرد تا فرصت ها برای تیم زیدان یکی پس از دیگری هدر بروند.

در حالیکه رئال مادرید حملات پر دامنه خود را ادامه می داد، در دقیقه '45 پاس رو به جلوی عرضی ایسکو به دهانه دروازه با ضربه بغل پای رونالدو همراه شد که آسنخو با صورت خود راه توپ را بست تا دروازه ویارئال باز هم بسته بماند و نیمه اول با تساوی 0-0 پایان یافت.

در دقیقه '70 در حالیکه بازی همچنان بدون گل دنبال می شد، و ویارئال با تمام قوا به دفاع می پرداخت، زیدان دست به دو تعویض زد و ایسکو و بیل جای خود را به آسنسیو و وازکز دادند. دقیقه '80 نفوذ وازکز به داخل محوطه و پاس به بیرون او که با شوت محکم مودریچ از بالای دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت. در حالیکه مادریدی ها برای رسیدن به گل پیروزی بخش تلاش می کردند، روی یک ضدحمله غافلگیر شده و دروازه خود را در دقیقه '87 باز شده دیدند؛ ضربه ای که ناواس در موقعیت تک به تک از اونال مهار کرد اما در برگشت ضربه چیپ فورنالس به زیبایی در قعر دروازه این تیم آرام گرفت.

در نهایت بازی با همین نتیجه پایان یافت تا رئال مادرید به خاطر بی دقتی های خود در مقابل دروازه سخت تنبیه شود و بحران در برنابئو به اوج برسد.

1771