لیگ جزیره؛ توقف چلسی در خانه مقابل لسترسیتی ده نفره

لیگ جزیره؛ توقف چلسی در خانه مقابل لسترسیتی ده نفره

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی مقابل لسترسیتی متوقف شد.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه با برگزاری شش دیدار آغاز شد که در مهمترین مسابقه روز شنبه، چلسی در خانه خود با تساوی بدون گل مقابل لسترسیتی متوقف شد.

چلسی در این مسابقه بازی خوبی را به نمایش نگذاشت، لسترسیتی تا دقیقه 60 تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی خلق کرد ولی به گل نرسید، دقیقه 68، اخراج کیلول شرایط بازی را تغییر داد و چلسی تملک بیشتری روی توپ و میدان پیدا کرد، اما میزبان هم در رسیدن به گل ناکام بود تا در نهایت این بازی نه چندان جذاب، با تساوی بدون گل پایان یابد. با این تساوی، چلسی 47 امتیازی شد. لسترسیتی هم 31 امتیاز دارد و هشتم است.

در دیگر مسابقات، وستهم دست به کار بزرگی زد و در خانه هادرزفیلد، 4-1 پیروز شد. نوبل، آرناتوویچ و لانزینی (2بار) گلزنان وستهم در این مسابقه بودند تا تیم مویس به رده یازدهم صعود کند.

کریستال پالاس هم با گل ساکو مقابل برنلی پیروز شد تا به رده دوازدهم برسد. بازی تیم های نیوکاسل یونایتد و سوانزی با تساوی 1-1 پایان یافت. واتفورد در خانه مقابل ساوتهمپتون به تساوی 2-2 رضایت داد. گل تساوی بخش میزبان در دقیقه 90 توسط دوکوره به ثمر رسید. وست برومویچ هم موفق شد با نتیجه 2-0 برایتون آلبیون را مغلوب سازد.

1878