امری: شایعات پیوستن نیمار به رئال مادرید تاثیری بر عملکرد پاریسن ژرمن نخواهد داشت

امری: شایعات پیوستن نیمار به رئال مادرید تاثیری بر عملکرد پاریسن ژرمن نخواهد داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - با وجود اینکه نیمار، فوق ستاره برزیلی هنوز یک سال نیست که با انتقالی جنجالی از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شده است، اما در ماه های گذشته شایعات زیادی مبنی بر انتقال او به رئال مادرید در تابستان پیش رو مطرح می شود، شایعاتی که بنا بر ادعای اونای امری، سرمربی پاریسی ها، تاثیری روی این تیم نخواهد گذاشت.

به گزارش وبسایت نود، در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته، نیمار، ستاره جوان بارسلونا در انتقالی جنجالی و هنگفت با 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد تا علاوه بر تبدیل شدن به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال، شوک بزرگی به بارسلونا و بازار نقل و انتقالات وارد کند. اما هنوز این انتقال به یک سال نرسیده که شایعات زیادی مبنی بر عدم رضایت او از زندگی در پاریس و بازی در این تیم منتشر می شود و بسیاری اذعان می کنند که این بازیکن در تابستان آینده راهی رئال مادرید، دشمن دیرینه بارسلونا خواهد شد.

به نقل از fourfourtwo، اونای امری، سرمربی اسپانیایی پاریسن ژرمن که تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید برود در خصوص این شایعات گفت:

تیم با ذهنیت فوق العاده ای که دارد قدرتمند است. آنها در هر دو بازی جام حذفی و جام اتحادیه با قدرت بازی کردند. و به همین شکل قدرتمند تا زمان آماده سازی برای بازی با رئال مادرید هم خواهند ماند.

بازیکنان باهوش هستند و باشگاه هم تجربیاتی کسب کرده است. من هم باتجربه شده ام و می دانم که افرادی خارج از باشگاه می توانند باعث مزاحمت شوند و بعضی هم دوست دارند این کار را انجام دهند.

به عنوان مثال اگر امروز اولین روزنامه ورزشی اسپانیا را بخوانید، تیتر آن درباره پیوستن نیمار به رئال مادرید خواهد بود. این صحبت ها باعث لغزش ما نخواهد شد. تمام کادر تیم، از بازیکنان مربیان گرفته تا کارکنان راه خودمان را می دانیم.

می دانیم که چه کسانی می خواهند ثبات ما را به هم بزنند، هر صحبتی که در خارج از باشگاه مطرح شود و هر اتفاقی که داخل باشگاه بیوفتد ما ما قدرتمند باقی خواهیم ماند. ما بخوبی از خودمان محافظت می کنیم.

درست است که پس از تعطیلات اتفاقاتی افتاد اما اینها تنها ده درصد است. به زودی به روند عادی باز خواهیم گشت.

نیمار شروعی خارق العاده در پاریسن ژرمن داشته است و در 22 بازی خود برای این تیم 20 گل به ثمر رسانده است.

1721