تساوی گسترش فولاد و فولاد خوزستان در تبریز

تساوی گسترش فولاد و فولاد خوزستان در تبریز

وبسایت رسمی برنامه نود - گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان در هفته 19 لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان در هفته 19 رقابت های لیگ برتر از ساعت 14 امروز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

گل فولاد خوزستان توسط حسن بیت سعید در دقیقه 22 و گل تیم گسترش فولاد نیز توسط پیمان بابایی در دقیقه 57 به ثمر رسید. 

داور این دیدار به ادسون هنریکه( دقیقه 48) از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد. 

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، ادسون هنریکه، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح ( از دقیقه 46- آندرانیک تیموریان)، میلاد زنیدپور (از دقیقه 70- نیما مختاری)، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی‌فر(از دقیقه 74- سید محسن حسینی) و پیمان بابایی

ترکیب فولاد خوزستان: حامد لک، ایوب والی، عبدالله کرمی، یوسف وکیا، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی (از دقیقه 80- مجتبی حق‌دوست)، سینا مریدی، صابر حردانی (از دقیقه 68- فرشاد سالاروند)، علی‌اصغر عاشوری، رحیم زهیوی و حسن بیت‌سعید

شرح گل:

گل فولاد خوزستان: ایمان مبعلی از سمت راست زمین مسابقه ارسال دقیقی به سمت دروازه گسترش فولاد داشت که در ادامه بیت سعید در دقیقه 22 با ضربه سر  اول گل بازی را به ثمر رساند. 

گل گسترش فولاد: پیمان بابایی از مدافعان میانی تیم فولاد خوزستان عبور کرده و در ادامه با شوت پرقدرت در دقیقه 57 توانست توپ را در صحنه زیبایی وارد دروازه تیم مهیمان کند تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال شود. 

دقایق حساس: 

رضا خالقی فر در دقیقه 7 این دیدار از پشت محوطه جریمه شوت زد که توپ پس از برخورد با پیمان بابایی در اختیار حامد لک قرار گرفت.

میلاد زنیدپور در دقیقه 8 این دیدار از راه دور شوت خطرناکی زد که در ادامه توپ با واکنش دروازه بان فولاد خوزستان راهی کرنر شد.

پیمان بابایی در دقیقه 25 این دیدار از فاصله دور شوت زد که نتوانست موقعیت خطرناکی را ایجاد کند.

ایمان مبعلی در دقیقه 23 این دیدار از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد به توپ ضربه زد که توپ به راحتی در اختیار دروازه بان تیم میزبان قرار گرفت.

میلاد زنیدپور در دقیقه 28 این دیدار از سمت چپ زمین مسابقه توپ را به سمت دروازه فولاد خوزستان ارسال کرد که حامد لک پیش از رسیدن مهاجمان تیم میزبان توانست توپ را مهار کند که در ادامه شوت فرهادی به کرنر رفت.

 صابر حردانی در دقیقه 35 این دیدار از داخل محوطه جریمه تیم گسترش فولاد شوت زد که توپ راهی اوت شد.

علی اصغر عاشوری در دقیقه 36 این دیدار از پشت محوطه جریمه گسترش فولاد قصد گلزنی داشت که توپ با ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

رحیم زهیوی در دقیقه 59 این دیدار توپ را به سمت دروازه گسترش فولاد ارسال کرد که در ادامه ضربه بیت سعید راهی اوت شد.

پیمان بابایی در دقیقه 63 این دیدار از محوطه 6 قدم به توپ ضربه زد که در ادامه حامد لک توانست توپ را مهار کند.

رحیم زهیوی در دقیقه 64 این دیدار از طریق ضربه آزاد فاصله 35 متری شوت زنی کرد که توپ با واکنش دروازه بان گسترش فولاد راهی اوت شد.

پیمان بابایی در دقیقه 66 این دیدار صاحب موقعیت خوبی شده بود که خروج به موقع حامد لک باعث شد تا بازیکن گسترش فولاد اجازه کار بیشتری پیدا نکند.

زاهدی در دقیقه 84 به زمین افتاده بود که وکیا بازی را ادامه داده و ارسال این بازیکن پس از عبور از روی سر رحیم زیوی و بیت سعید به سمت چپ زمین مسابقه رفت تا یوسف سیدی توپ را تبدیل به کرنر کند.   

گفتنی است، گسترش فولاد با این تساوی 27 امتیازی شده و فولاد خوزستان نیز به 33 امتیاز رسید. 

20441