واردی، سانچز و چیچاریتو، گزینه های اصلی منچستریونایتد برای فاز هجومی

واردی، سانچز و چیچاریتو، گزینه های اصلی منچستریونایتد برای فاز هجومی

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو قصد تقویت خط حمله اش را دارد.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف نوشته است منچستریونایتد قصد دارد در ژانویه کنونی، خط حمله اش را تقویت کند و سه گزینه اصلی مورینیو، چیچاریتو، الکسیس سانچز و جیمی واردی هستند.

مصدومیت دوباره زلاتان باعث شده تا مورینیو به این فکر بیفتد که در ژانویه 2018، مهاجم جدیدی را جذب کند تا برای لوکاکو جانشین داشته باشد، او ترجیح می دهد از مارسیال و رشفورد در کناره های زمین استفاده کند و بر همین اساس قصد دارد مهاجم جدیدی را برای افزایش توان هجومی خریداری کند.

سه گزینه مطرح شده، خاویر هرناندز، الکسیس سانچز و جیمی واردی هستند. گفته می شود شیاطین سرخ با آرسنال برای جذب الکسیس سانچز تماس گرفته و حاضرند مبلغ ۲۵ میلیون پوند به اضافه هنریک مخیتاریان را به این باشگاه پیشنهاد دهد.  یونایتد در حالی به دنبال جذب سانچز است که این بازیکن از تابستان با منچسترسیتی به توافقات شخصی دست یافته و این باشگاه در روزهای اخیر در حال مذاکره با آرسنال برای جذب او بوده اما هنوز بر سر رقم انتقال به توافق نرسیدند. در عین حال گفته می شود که سیتی هنوز هم از جذب سانچز اطمینان دارد.

گزینه بعدی جیمی واردی است که قراردادش را در سال 2016 تمدید کرد و فروش وی توسط لسترسیتی خیلی آسان جلوه نمی کند، به خصوص که آن ها هم مهاجم خاصی را برای جانشینی وی در اختیار ندارند.

اما ساده ترین و ارزان ترین گزینه در دسترس، خاویر هرناندز (چیچاریتو) مهاجم سابق منچستریونایتد است که پیش تر مورینیو عنوان کرده بود؛ هیچ وقت حاضر نبوده تا چیچاریتو را به فروش برساند. مویس که در یونایتد هم اعتقادی به چیچاریتو نداشت، این مهاجم مکزیکی را در لیست فروش قرار داده و یونایتد می تواند با قیمت مناسبی، چیچاریتو را به الدترافورد برگرداند.

1878