مدیر برنامه های ژیرو: الیویر ژیرو در آرسنال خوشحال است و نمی خواهد به ترکیه یا چین برود

مدیر برنامه های ژیرو: الیویر ژیرو در آرسنال خوشحال است و نمی خواهد به ترکیه یا چین برود

وبسایت رسمی برنامه نود - الیویر ژیرو مهاجم فرانسوی آرسنال علاقه ای به ترک این باشگاه ندارد.

به گزارش وبسایت نود، این مهاجم سی و یک ساله در این فصل تنها یک بار به عنوان بازیکن فیکس در لیگ برتر به میدان رفته است و به نظر می رسید در ژانویه توپچی ها را ترک کند، اما بعد از مصدومیت شش هفته ای که برای او رخ داد، بعضی از تیم ها از خرید او منصرف شدند. 

به نقل از وبسایت ESPN، در هفته های گذشته اخبار و شایعات متعددی مبنی بر علاقه بشیکتاش و باشگاه های چینی به ژیرو به گوش می رسید. حال میشائیل مانئلو ایجنت او در این خصوص می گوید: 

او به پیشنهاد ها گوش خواهد داد و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. او فعلا قصد ترک این باشگاه را ندارد. او زمان بیشتری برای بازی کردن در آرسنال به دست خواهد آورد. نیم فصل دوم بسیار مهم است، با جام هایی که آرسنال در آن حضور دارد، او زمان بیشتری برای بازی به دست خواهد آورد، حتی اگر فقط در لیگ اروپا بازی کند. او نمی خواهد به ترکیه یا چین برود. ترک کردن آرسنال و رفتن به یک باشگاه سطح پایین برای پول بیشتر جزو اهداف ژیرو نیست. اولیویر هیچ وقت تسلیم نمی شود. او برای همه چیز می جنگد. حتی اگر به او بگویید که این کار غیر ممکن است. او به شما گوش خواهد داد، اما کاری می کند که شما بفهمید که او اینطور فکر نمی کند. 

4416