پاسخ ریبری به دعوت ژاوی از او برای انتقال به السد

پاسخ ریبری به دعوت ژاوی از او برای انتقال به السد


به گزارش "ورزش سه"، ریبری در ماه اکتبر و در دیدار برابر هرتابرلین از ناحیه زانوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شد؛ اما نهایتا در اوایل دسامبر دوباره به میادین بازگشت که حالا او به تشریح دلایل این بازگشت زودهنگام پرداخته است.

ریبری گفت: "در ماه آوریل من 35 ساله خواهم شد؛ اما نکته شگفت انگیز این است که اگر سالم باشم، در چه سطحی می توانم به میدان بروم. در خانه ام من به صورت شخصی نیز در باشگاه بدنسازی و استخر تمرین می کنم و هنگامی که فضا آرام بوده و من تمرکز خود را حفظ کنم، قادر به انجام هر کاری خواهم بود. من هم در باشگاه و هم در خانه تمرینات خوبی انجام دادم و به همین دلیل بود که با آمادگی بالا به میادین بازگشتم."

اما به هر حال با توجه به اینکه قرارداد ریبری در پایان فصل به اتمام می رسد، آینده او نامعلوم است و اخیرا ژاوی به او پیشنهاد داده فصل بعد به السد ملحق شود.

ریبری در این خصوص گفت: "ژاوی بازیکن بزرگی بود که عملکرد بسیاری خوبی در بارسلونا داشت و من خوشحالم که او در مورد من بسیار خوب صحبت می کند. همچنین ژاوی وضعیت من را می داند؛ اما من در بایرن احساس خوبی دارم و باید دید در ماه های آتی چه اتفاقی رخ می دهد."