پیام احساسی کوتینیو به لیورپول و هواداران آن؛ هرگز تنها نخواهید ماند

پیام احساسی کوتینیو به لیورپول و هواداران آن؛ هرگز تنها نخواهید ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - فیلیپه کوتینیو، هافبک ریز نقش برزیلی، پس از انتقالی 160 میلیون یورویی به بارسلونا، در پیامی اینستاگرامی با باشگاه سابق خود و هواداران آن خداحافظی و از آنها تقدیر کرده است.

به گزارش وبسایت نود، پس از یک سال کش و قوس و انتشار شایعات زیاد در خصوص انتقال کوتینیو به بارسلونا، این بازیکن سرانجام در انتقالی 160 میلیون یورویی به باشگاه رویاهایش پیوست و تبدیل به گران ترین خرید تاریخ این باشگاه شد.

به نقل از fourfourtwo، کوتینیو پس از امضای قرارداد و با بارسلونا و پشت سر گذاشتن تست های پزشکی این تیم، در اینستگرام رسمی خود پیامی احساسی برای باشگاه سابقش و هواداران آن نوشته است. کوتینیو در این پیام نوشته:

من و خانواده ام از همان لحظه ای که وارد لیورپول شدیم مورد استقبال قرار گرفتیم و این را حس کردیم. دوستان زیادی در زمین فوتبال و خارج از آن پیدا کردیم و زیبایی این باشگاه و هواداران آن را درک کردیم. امیدوارم من هم در عوض خاطرات و لحظاتی سرشار از شادی را برای هواداران لیورپول رقم زده باشم.

در زمان انتقال از عظمت تاریخ باشگاه آگاه بودم، اما چیزی که در دوران حضورم دریافتم، قلب و روح منحصر بفرد آن بود. اینجا شخصیت و هویت خاص خود را دارد. لیورپول را ترک می کنم چون بارسلونا برای من یک رویاست. لیورپول هم رویایی بود که من خوش شانس بودم که آنرا درک کردم و پنج سال از زندگی ام را اینجا سپری کردم.

دوران حضور در زمین محدود است و بازی برای بارسلونا درست مثل بازی برای لیورپول چیزی بود که من می خواستم آنرا تجربه کنم و از آن لذت ببرم. امیدوارم که هواداران درک کنند که انتخاب تجربه کردن چیز های جدید به معنای کاسته شدن از اهمیت و ارزش آنها و باشگاه برای من نیست. هیچ چیز نمی تواند از اهمیت آنها در قلب من بکاهد.

برای یورگن (کلوپ) و باشگاه خوشی و موفقیت در ادامه فصل و آینده آرزو می کنم. لیورپول باشگاهی شگفت انگیز است و هر لحظه در حال بهتر شدن و پیشرفت است. افراد زیادی هستند که می خواهم از آنها تشکر کنم، ولی نمی توانم از همه اسم ببرم.

از تمام اعضای فوق العاده باشگاه که بخشی از زندگی من در لیورپول بودند؛ دلم برایتان تنگ خواهد شد. از مالکان باشگاه که سخت تلاش می کنند تا موفقیت را نثار باشگاه کنند و تیم استعداد یاب باشگاه که در زمان آوردن من به این باشگاه به من ایمان داشتند در کنار من بودند، و به هم تیمی های شگفت انگیزم، از گذشته تا امروز، که به من کمک کردند چه به عنوان یک بازیکن و چه به عنوان یک فرد پیشرفت کنم، می خواهم از همه شما تشکر کنم. بدون شما دستیابی به هر چیزی که به آن دست یافتم غیر ممکن بود.

و در نهایت درباره مهم ترین افراد لیورپول، هواداران لیورپول. هرگز نخواهم توانست از شما به قدر کافی به خاطر تمام چیز هایی که به من در دوران حضورم عنایت کردید تشکر کنم و فرقی نمی کند که باقی عمرم را کجای دنیا باشم، لیورپول همواره در قلب من عزیز و گرامی خواهد بود. شما، باشگاه و شهر همیشه بخشی از وجود من خواهید بود.

هرگز تنها نخواهید ماند.

فیلیپه.

فیلیپه کوتینیو در دوران حضور خود در لیورپول 41 گل در لیگ برتر برای این تیم به ثمر رساند.

1721