گزارش برنامه نود؛ سربازهای میلیاردی فوتبال

گزارش برنامه نود؛ سربازهای میلیاردی فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب(هجدهم دی‌ماه) از ساعت 22:40 آغاز شد که در آن علاوه بر بررسی مسابقات لیگ برتر در هفته هجدهم و کارشناسی داوری آنها، راجع به نحوه سرباز شدن بازیکنان ذوب‌آهن و سیاه جامگان و رفتن آنها به تراکتورسازی، گفت‌وگوهایی با سعید آذری و رضا عنایتی انجام گرفت؛ همچنین در مورد نحوه دستور موقت و محرومیت سرور جپاروف هم در این برنامه صحبت شد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:


مخاطبان برنامه نود می‌توانند از بین گل‌های «علیرضا جهانبخش (فورتونا سیتارد-آلکمار)» ، «کاوه رضایی (شارلو-آمیشلن)» ، «سروش رفیعی (قطر اس سی-الخور)» و «سامان قدوس (استرشوند-زوریا لوهانسک)» بهترین گل لژیونرهای ایرانی در سال 2017 را انتخاب کنند.


- بهترین، جالب‌ترین و عجیب ترین‌های دروازه‌بانی در فوتبال ایران به بهانه جابه‌جا شدن رکورد کلین‌شیت در لیگ.
- بررسی تحلیل آرایش تیم‌های محبوب و موفق در لیگ.

* آیتم ابتدایی برنامه نود به لحظات جذاب هفته هجدهم لیگ برتر اختصاص داشت.


علی پروین که طی هفته اخیر چند روزی در بیمارستان بستری بود، در پیامی ضبط شده عنوان کرد: «از مردم خوب ایران و به ویژه ورزش دوستان که به من محبت داشتند و در مدتی که در بیمارستان بودم، به صورت حضوری و تلفنی جویای حالم شدند، تشکر می‌کنم.»


- نکات بازی


گلزنی مبعلی برای فولاد بعد از 12 سال.
سیاه جامگان برای نخستین بار در اهواز به فولاد گل زد.
فولاد 13 بازی بدون باخت.
فولاد تاکنون مقابل سیاه جامگان شکست نخورده است.
سیاه جامگان با تنها 3 کلین‌شیت، کمترین تیمی بوده که در این فصل دروازه‌اش را در 18 مسابقه بسته نگه داشته است.


- نکات بازی


تقابل رکوردداران مربیگری در تاریخ لیگ برتر.
ذوب‌آهن بعد از 336 دقیقه گل خورد.
ذوب‌آهن بدون شکست در 13 تقابل اخیر با پیکان.
ذوب‌آهن بعد از هفت برد پیاپی، در هفت مسابقه گذشته خود چهار تساوی و سه باخت داشته است.
قلعه‌نویی بدون باخت در 9 مصاف گذشته با مجید جلالی.
قلعه‌نویی 19 بازی بدون شکست برابر پیکان.


سعید آذری، مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود عنوان کرد: دو سال پیاپی است با وجود برخی کمک‌ها، با مشکل مالی مواجه می‌شویم؛ امسال هم بعد از اینکه در دی‌ماه سال گذشته هزینه‌ها و برآورد مالی را به شرکت ذوب‌آهن فرستادیم، فرصت دفاع به ما داده نشد و در شرکت سهامی ذوب‌آهن اعلام شد بودجه ما فقط 12 میلیارد تومان است و هزینه تمام تیم‌های باشگاه را باید با این مبلغ تامین می‌کردیم.


او ادامه داد: ذوب‌آهن به معنای واقعی باشگاه است و تیم‌های زیادی دارد ولی 12 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده، ما را با چالشی وحشتناکی مواجه کرده است؛ حالا هم در آستانه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنم شرایط به مراتب سخت‌تری خواهیم داشت.


آذری تصریح کرد: از شهردار فولادشهر تشکر می‌کنم چون اگر کمک نکرده بودند، تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر به این سرعت انجام نمی‌گرفت؛ در این هفته لایه آخر زیرسازی را روی زمین پهن خواهیم کرد و خاکبرداری گسترده‌ای صورت گرفته است؛ ان شاالله یکم بهمن ماه چمن مستقر شود تا دهم بهمن‌ماه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی به انجام برسد.


مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن درباره سرباز شدن سه بازیکن تیمش و رفتن به تراکتورسازی ابراز کرد: فقط احسان پهلوان بحث سربازی را به ما گفته بود، اما مهدی‌پور تا سال 98 می‌توانست دانشجو باشد و شرایط اسماعیلی‌فر هم به همین شکل بود.


او یادآور شد: در صحبتی که با این بازیکنان در آخرین نشست داشتیم، آنها گفتند شرایط مالی و فنی باشگاه تراکتور از شما بهتر است؛ وقتی پرس و جو کردیم، فهمیدیم مبلغ مالی وعده داده شده بهتر است و طبیعتا قراردادشان میلیاردی خواهد بود چون قرارداد مهدی‌پور با ما یک میلیارد و 50 میلیون تومان و اسماعیلی‌فر 800 میلیون تومان بود.


آذری عنوان کرد: باید از افرادی که به این بازیکنان چنین وعده‌هایی داده‌اند سوال شود که چطور قرارداد 300 هزار تومانی سربازها و نظام وظیفه، میلیاردی است.


مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در سال‌های گذشته نیز هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، سینا عشوری و ... از ذوب‌آهن برای سربازی به تراکتور رفتند و بازی کردند اما چالشی ایجاد نشد ولی در حال حاضر این اتفاق رخ داده است.

او اظهار کرد: بر اساس قوانین فیفا تخلفاتی صورت گرفته چون این بازیکنان بدون اینکه فصل نقل و انتقالات شروع شود در تمرینات تراکتور حضور یافتند؛ از طرف دیگر هنوز نفهمیدم باشگاه تراکتور و تربیت بدنی نیروهای مسلح چطور تا این اندازه همکاری دارند که همه بازیکنان سرباز به این تیم می‌روند؛ مرجع تصمیم گیرنده روی سربازها، اداره تربیت بدنی نیروهای مسلح است و آنها چنین تصمیماتی اتخاذ می‌کنند.


مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: سازمان لیگ منفعل عمل می‌کند و فدراسیون ساز و کار خاصی تعریف نکرده است؛ طرف دیگر بحث اخلاقی قضیه است؛ روزی که قلعه‌نویی در ذوب‌آهن سرمربی شد، گفت من به مردم آذربایجان بدهکار هستم و با توجه به اینکه این تیم از نقل و انتقالات محروم است، از تراکتور بازیکن نمی‌گیریم ولی این قضیه برای ما تغییر کرد و آنها به صورتی که اخلاقی نبود، بازیکنان ما را سرباز کردند.


آذری تاکید کرد: دو، سه روز پیش با یکی از بازیکنان سربازمان صحبت کردم و فهمیدم از چند ماه قبل برای رفتن به تراکتورسازی، با آنها صحبت شده بود؛ وقتی یک بازیکن حاضر است قرارداد یک میلیارد و 50 میلیون تومانی در شهر خودش را کنار بگذارد و برود، مشخص می‌شود چه اتفاقی رخ داده است.


او یادآور شد: ما افتخار می‌کنیم فوتبالیست‌هایمان برای مردم غیور آذربایجان بازی کنند ولی بحثمان رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای است؛ موضوع هادی محمدی طور دیگری بود و او با من مشورت کرد که برای سربازی به تراکتور برود؛ سه بازیکن ما که طی سالیان گذشته برای سربازی به تراکتور رفتند، با پارگی رباط صلیبی مواجه شدند.


آذری عنوان کرد: باشگاه تراکتور با دو بازیکن استقلالی و دو پرسپولیسی صحبت کرده بود تا سرباز این تیم شوند؛ از طرف دیگر ما قصد داشتیم شربتی را با هماهنگی سیاه جامگان به ذوب بیاوریم که او هم به تراکتور رفت.


رضا عنایتی، سرمربی سیاه جامگان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به سرباز شدن رضا شربتی عنوان کرد: او دانشجو بود و یک سال دیگر هم می‌توانست ادامه تحصیل بدهد ولی یکدفعه  دو روزه سرباز شد و به تبریز رفت.


 او ادامه داد: رضا شربتی بازیکن کلیدی ما بود؛ اینکه بازیکنی سرباز می‌شود مهم نیست، اما اینکه به یکباره سرباز می‌شوند، اهمیت دارد؛ شما شرایط تیم را در نظر بگیرید.


عنایتی اضافه کرد: شربتی قرارداد سه ساله با ما دارد و باید یک روز از تراکتورسازی برگردد ولی اینکه در آن شرایط رفت، شوکه شدیم؛ این انتقال برای ما شوک‌آور بود؛ سازمان لیگ باید قانون و بندی بگذارد تا این اتفاقات نیافتد.


- حرکات تکنیکی: امیرمحمد پناهی، مسعود ابراهیم‌زاده، صادق بارانی، معین عباسیان، وریا غفوری، عزیز معبودی، وحید امیری، علی قلی‌زاده، مجتبی حق‌دوست، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر، آرفنگ دافه، مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان و محسن مسلمان.
- تیرک دروازه: محمدحسین مرادمند(مقابل صنعت نفت).
- نجات: عبدالله کرمی(برابر سیاه جامگان).
- موقعیت از دست رفته: ابراهیم صالحی(مقابل سپاهان).
- پاس گل: بختیار رحمانی(برابر پیکان).
- مهار: سید حسین حسینی(مقابل تراکتورسازی).
- گل برتر: ایمان مبعلی(برابر سیاه جامگان).


- نکات بازی


تیرک دروازه استقلال بعد از یک نیم‌فصل به لرزه درآمد.
تراکتورسازی تنها یک شکست در هشت مصاف اخیر مقابل استقلال.
استقلال هشت بازی بدون گل خورده.
استقلال صاحب طولانی‌ترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ.
استقلال سه فصل بدون گل زده در لیگ به تراکتورسازی در شهر تبریز.
استقلال تحت هدایت شفر یا گلی نزده یا بیش از یک گل به ثمر رسانده است.


* آیتمی ویژه دروازه‌بانان ایرانی اختصاص داشت؛ گلرهایی که سریع‌ترین گل را خوردند، از فاصله دور دروازه‌شان باز شد، پنالتی‌گیرترین،  اتلاف وقت‌کن‌ترین، دروازه‌بانانی که جذاب‌ترین گل‌ها را دریافت کردند، بیشترین کلین‌شیت، زیباترین واکنش‌ها گلرهایی که گل به خودی زدند، اسامی عجیب گلرها و ... ؛ پایان‌بخش این آیتم هم نمایش عکس العمل‌ها و حرکت‌های عابدزاده بود.


غلامرضا رفیعی، کارشناس حقوقی فوتبال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به رای محرومیت یک جلسه‌ای سرور جپاروف اظهار کرد: متاسفانه در حالی که همه ما خوشحال و رضایت داشتیم، در تاریخ فوتبال مملکت صاحب آیین‌نامه انضباطی درستی مطابق با فیفا شدیم، تصمیم ریاست محترم کمیته انضباطی که یک دهه در این مسند هستند، کام فوتبال دوستان را تلخ کرد.


او ادامه داد: کمیته انضباطی ابتدا عنوان نمود بنابر بند یک ماده 100 آیین‌نامه انضباطی 30 روز جپاروف محروم شده ولی بعد از واکنش‌ها و اظهار نظر‌ها، به فاصله نصف روز آقای عبداللهی مصاحبه می‌کند و می‌گوید محرومیت در نظر نگرفتیم.


رفیعی تصریح کرد: دستور موقت در نظام حقوقی ورزش و داخلی کشور، در شرایط حاد و غیر قابل کنترل صادر می‌شود تا مجازات و جرایم سنگین‌تری اعلام شود ولی دیدیم رییس کمیته انضباطی اعلام نمود دستور موقت برای جپاروف صادر شده و بعد رای نهایی را می‌دهیم؛ از ماده 100 برای موارد جبران ناپذیر و امنیتی استفاده می‌شود اما آقای حسن‌زاده می‌گوید برای بازیکن استقلال به این شکل عمل کرده‌اند.


این کارشناس حقوقی فوتبال عنوان کرد: انتظارمان این بود که با این آیین‌نامه انضباطی جدید که محصول ماه‌ها تلاش است، قوانین به درستی اجرا شود؛ شخصا اعلام می‌کنم به مجمع عمومی و آقای تاج که قانون‌مند کردن در خصوص آیین نامه جدید را در نظر بگیرند.


او اضافه کرد: اصلا این موضوع در رابطه با دستور موقت نبود؛ تمام آیین‌نامه انضباطی برای اجرای عدالت است؛ نخستین اشتباه و نادرست‌ترین برداشت را کمیته انضباطی از ماده 100 داشته است؛ کمیته استیناف باید در این باره تصمیم می‌گرفت و راجع به دستور موقت رای می‌داد؛ امیدوارم آقای تاج به وعده دوم خود که در خصوص اصلاحات ساختاری و ارکان قضایی است عمل کند.


این کارشناس حقوقی فوتبال یادآور شد: در آیین‌نامه قبلی رییس کمیته انضباطی تا سه جلسه محرومیت غیر قابل تجدید نظر بود ولی الان بیش از یک جلسه قابل تجدید نظر است؛ آیین نامه جدید به سود باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان است.


سعید فتاحی، مسؤول مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با برنامه نود پیرامون عدم حضور تماشاگران استقلال در دیدار با تراکتورسازی اظهار کرد: با توجه به اینکه در جلسه قبل از مسابقه سرپرست استقلال عنوان کرد تماشاگر سازمان یافته نداریم، هیأت فوتبال آذربایجان شرقی فکر کرد تماشاگر استقلالی قرار نیست به ورزشگاه بیاید و به همین منظور جایگاهی اختصاص داده نشده بود ولی بنده ورود کردم و گفتم باید 10 درصد در اختیار تیم مهمان باشد.


او ادامه داد: جایگاه تماشاگران تیم مهمان در بازی تراکتور و استقلال خالی بود ولی به دلیل عدم هماهنگی، هواداران استقلال، آنها بین تماشاگران تراکتورسازی متفرق شده بودند.


فتاحی تصریح کرد: لیدرهای استقلال به بنده مراجعه کردند و گفتند می‌خواهند به محلی که برای آنها تعیین شده بیایند؛ آقای حمیسی، مسؤول حراست فدراسیون با لیدرهای استقلال رفتند تا تعداد تماشاگر این تیم که بیرون از ورزشگاه یادگار امام تبریز بودند را روی سکوهای اختصاصی خودشان بیاورند ولی هواداران استقلال بین تماشاگران تراکتور رفته بودند.


مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ به پرونده محرومیت جپاروف اشاره کرد و افزود: از ابتدا رای‌ای برای جپاروف صادر نشده بود؛ اصلا رای نیامد که جپاروف یک ماه محروم شود و قرار بود در کمیته انضباطی رای این پرونده را بدهند که همین اتفاق هم افتاد.

* جوادی‌یگانه، کارشناس جامعه‌شناسی توضیحاتی راجع به فحاشی در استادیوم‌های ایران کرد و درخصوص علل این اتفاق توضیحاتی ارائه داد.


در این بخش عنوان شد رایج‌ترین سیستم بازی در لیگ هفدهم ایران با 48 درصد آرایش تاکتیکی(1-3-2-4) بوده که مجید جلالی و فراز کمالوند در تمام مسابقات از آن استفاده کردند و وینفرد شفر و فیروز کریمی هم از آن بهره برده‌اند؛ 29 درصد از تیم‌های این فصل هم از سیستم بازی (2-4-4) استفاده کرده و 21 درصد نیز از تاکتیک (3-3-4) بهره برده‌اند که از مهاجری و ویسی به‌عنوان مربیان در این بخش می‌توان نام برد؛ در پایان هم 2 درصد از تیم‌ها آرایش (2-5-3) در مسابقاتشان استفاده کرده‌اند که بیشتر آنها مقابل پرسپولیس اتفاق افتاده است.


- نکات بازی


پرسپولیس با 10 بازی محرومیت از تماشاگر، رکورددار تاریخ لیگ برتر در این زمینه است.
نخستین سرمربیگری افاضلی در لیگ برتر.
توفق روند 10 پیروزی پیاپی برانکو برابر همکاران و شاگردان سابق خود.
ششمین کلین‌شیت پیاپی پرسپولیس مقابل نفت در رقابت‌های مختلف.


فنایی در ابتدای کارشناسی داوری مسابقات هفته هجدهم عنوان کرد: بنده به‌عنوان کارشناس و یا دوستانم، در برخی رسانه‌ها کارشناسی داوری انجام می‌دهیم و نظرمان را می‌گوییم، اما آنچه مشخص است این خواهد بود که تصمیمات درست را بگویند چون تیم‌ها طبق نظر کارشناسان از داوری طلبکار می‌شوند؛ ما سعی داریم هر اتفاقی که درست است را عنوان کنیم.


- ذوب‌آهن و پیکان


پیش از گل پیکان، خطایی روی ابوالفضل ابراهیمی اتفاق نیافتاد.
نژادمهدی روی مهاجم پیکان خطای پنالتی کرد ولی در ادامه برخورد توپ با دست فخرالدینی پنالتی نبود چون او دست خود را کشیده بود.

- پرسپولیس و نفت تهران


امیری روی نصرتی خطا کرد و پنالتی به سود پرسپولیس رخ نداد.
امیری روی پای مدافع نفت خطای خطرناک مرتکب شد و باید کارت قرمز می‌گرفت.
ارسال امیری به دست نصرتی برخورد کرد و باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد.
پیش از اعتراض محسن مسلمان که منجر به اخطا او شد، بیک‌زاده روی علیپور خطا انجام داد.
شجاع خلیل‌زاده به دلیل اعتراض به داوری باید اخطار می‌گرفت و تصمیم داور درست بود ولی در ادامه این مدافع پرسپولیس اگر داور را هُل داده باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد و اخراج می‌شد.
نصرتی به دلیل اینکه شروع کننده درگیری با خلیل‌زاده بود، باید اخطار می‌گرفت.
برخورد نصرتی و علیپور صحنه‌ای عادی بود چون هر دو بازیکن برای رسیدن به توپ تلاش می‌کنند و خطای پنالتی برای پرسپولیس رخ نداد.
برانکو صحنه برخورد نصرتی و علیپور که مشکوک به پنالتی بود را پس از پایان مسابقه بر روی داور چهارم بازسازی کرد.


- نکات بازی


یک ماه از امتیازگیری استقلال خوزستان می‌گذرد.
چهارمین شکست پیاپی استقلال خوزستان.
علی دایی بدون شکست مقابل استقلال خوزستان.


- نکات بازی


علی کریمی تنها مربی لیگ هفدهم که در دو تیم مربیگری کرده است.
سپیدرود در هفت بازی از هشت مسابقه اخیر شکست خورده است.

* گفت‌وگوی ضبط شده جذاب علیرضا جهانبخش با دوربین باشگاه آلکمار پخش شد.


- نکات بازی


سپاهان بدون پیروزی در هفت بازی اخیر خارج از خانه.
مهدی تارتار بدون برد مقابل کرانچار.
پارس جنوبی هفت بازی و تنها یک برد.


- نکات بازی


پدیده با زدن 9 تیرک در این فصل، تیرک‌زن‌ترین تیم لیگ هفدهم.
صنعت نفت در 6 بازی گذشته لیگ یک برد داشته است.


پیمان فرخی‌مهر، داور چهارم بازی پرسپولیس و نفت تهران، در گفت‌وگوی تلفنی در خصوص صحنه‌ای که برانکو در پایان این مسابقه او را هُل داده است، گفت: آقای برانکو به همان صحنه که علیپور و نصرتی با یکدیگر برخورد کردند، اعتراض داشت؛ در جریان مسابقه از ایشان خواستم رفتار مسؤولان داشته باشند چون خطایی نبوده، برخورد عادی بود و خواستم آرامش داشته باشند تا بحث دیگری شکل نگیرد.


او تصریح کرد: بازی تمام شد و آقای برانکو آمد که بگوید برخورد نرمال نبوده و چطور رخ داده اس؛ ولی ما از آقای برانکو انتظار بیشتری داریم.


- سپیدرود رشت و گسترش فولاد


هیچ اتفاقی در محوطه جریمه گسترش فولاد نیافتاد و نزهتی بزرگنمایی کرد؛ اگر قرار بر تصمیم داور بود باید تمارض مهاجم سپیدرود اعلام می‌شد.
به هیچ وجه پنالتی در لحظات آخر برای سپیدرود نبود چون مدافع دستش را جمع کرد و فاصله توپ با او نزدیک بود.


- پارس جنوبی جم و سپاهان


حمدی‌نژاد به دلیل خطای خطرناک روی کمر بازیکن سپاهان، باید اخراج می‌شد که داور چنین کاری نکرد.
خطای هند مدافع سپاهان رخ نداد و عدم اعلام پنالتی برای پارس جنوبی درست بود.
سرلک با زانو ضربه‌ای به پورامینی زد و باید به سود پارس جنوبی خطای پنالتی گرفته می‌شد.
هیچ خطایی روی ساسان انصاری رخ نداد و عدم اعلام پنالتی از سوی داور درست بود.


- پدیده و صنعت نفت آبادان


مدافع پدیده دست لوسیانو پریرا را کشید و خطا بود اما داور علاوه بر ندادن کارت زرد، خطایی هم اعلام نکرد.
ضربه سر مرادمند پس از برخورد به زیر طاق دروازه، روی خط فرود آمد و عدم اعلام گل درست بود.
اکبر صادقی روی شیمبا مرتکب خطای پنالتی شد و او با دست چپ مهاجم صنعت نفت را هُل داد.
اخطار دوم به علی عبدالله‌زاده و اخراج اکبر صادقی درست بود.


* گزارشی از بازی‌های هفته هجدهم و آغازین دور برگشت لیگ دسته اول پخش شد.


احمدرضا براتی، مسؤول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: همانطور که تمام حقوق‌دانان مطلع هستند، فقط در مواردی که ضرورت اکتفا می‌کند یا در شرایط حاد امنیتی دستور موقت صادر می‌شود و نیاز نبود در پرونده سرور جپاروف به این شکل عمل شود.


او ادامه داد: اینکه گفته شد به دلیل اینکه فرصت دفاع به طرفین داده شود، دستور موقت صادر شده قابل پذیرش نیست؛ با این حال بنده افتخار می‌کنم با وجود مخالفت‌ها و فشارهایی که بود، روی این آیین‌نامه انضباطی پافشاری کردم که اجرا شود.


براتی تصریح کرد: براساس آیین نامه جدید مسؤولان مربوطه می‌توانستند طی یک هفته رای جپاروف را بدهند و تاخیر صدور رای این پرونده ربطی به آیین نامه جدید ندارد؛ اگر قرار است محرومیتی در نظر گرفته شود، تخلف تفهیم شود و فرصت دفاعی هم باشد.


مسؤول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال یادآور شد: کمیته انضباطی فقط در موارد خیلی حاد باید دستور موقت بدهد ولی در اینگونه موارد مثل جپاروف، طی اطلاعیه‌ای اعلام کند که پرونده‌ای باز شده و در حال رسیدگی است تا اگر فردا حکمی صادر شد، کسی تعجب نکند؛ در چنین جایی نیاز به دستور موقت نیست تا مبادا باشگاه به حاشیه برود و این مسائل پیش بیاید.


بیش از یک میلیون و 850 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که 29 درصد به گل سروش رفیعی، هافبک ایرانی الخور مقابل القطر به‌عنوان بهترین گل لژیونرها در سال 2017 رای دادند و پس از آن کاوه رضایی حدود 26 درصد از آرا را به خود اختصاص داد.


برنامه نود این هفته ساعت 01:55 بامداد روز سه‌شنبه، نوزدهم دی‌ماه خاتمه یافت.