کونته: راس بارکلی با عملکرد خوب خود دوباره به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد

کونته: راس بارکلی با عملکرد خوب خود دوباره به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی امیدوار است که خرید جدید این تیم به قدری برای آبی پوشان درخشان عمل کند که منجر به دعوت مجدد او به تیم ملی انگلیس شود.

به گزارش وبسایت نود، راس بارکلی، هافبک انگلیسی اورتون روز جمعه در انتقالی 15 میلیون پوندی از تیم آبی پوش شهر لیورپول به چلسی منتقل شد. این هافبک 24 ساله که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس را هم دارد بخش عمده ای از فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داد و سرمربی چلسی امیدوار است که این بازیکن با درخشش در ترکیب چلسی، بتواند برای حضور در جام جهانی مجددا به تیم ملی دعوت شود.

به نقل از fourfourtwo، کونته در گفت و گو با خبرنگاران درباره بارکلی گفت:

درباره بازیکنی با استعدادی بزرگ صحبت می کنیم. او پیش از مصدومیتش به تیم ملی دعوت شده بود. فکر می کنم که 5 ماه زمان داریم تا نشان دهیم که او سزاوار دعوت به تیم ملی انگلیس برای جام جهانی است و امیدوارم که او بتواند این کار را بکند، چون این بدان معناست که او برای ما خوب کار خواهد کرد.

با وجود اینکه کونته انتظار ندار بارکلی به سرعت در ترکیب تیم جا بی افتد اما فکر می کند این بازیکن بتواند در پست های مختلفی به تیمش کمک کند. کونته ادامه داد:

در ابتدا نیاز داریم که او را به فرم خوب فیزیکی برسانیم. فکر می کنم اگر با سه هافبک بازی کنیم او می تواند در خط هافبک بازی کند، یا به عنوان شماره 10 در سیستم 3-4-3. همچنین بارکلی یک بازیکن خلاق است. او یک خرید خوب برای باشگاه است.

به نظرم او قابلیت زدن چندین گل را هم دارد. اولویت من مجاب کردن بازیکن به بازی برای تیم است. اگر قادر باشید برای تیم بازی کنید، تیم شخصیت شما را ارتقا خواهد بخشید. درباره بازیکنی با استعداد صحبت می کنیم و خوشحالیم که او را در ترکیب خود داریم.

شناخت پیدا کردن از او بسیار مهم است. مطمئنا پیش از بازی دادن باید اطمینان حاصل کرد که او در اندیشه های فوتبالی ما جای دارد. در غیر این صورت مشلکی برای او در نتیجه کل تیم خواهد بود.

چلسی تحت هدایت آنتونیو کونته و قهرمانی در نخستین فصل مربیگری او در لیگ برتر انگلیس، در حال حاضر با 46 امتیاز و 1 امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد رده دومی در جایگاه سوم لیگ جزیره قرار دارد.

1721