سلتاویگو 2-2 رئال مادرید؛ بازی جسورانه میزبان در شب درخشش آقای همیشه مصدوم

سلتاویگو 2-2 رئال مادرید؛ بازی جسورانه میزبان در شب درخشش آقای همیشه مصدوم

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید موفق نشد در خانه سلتاویگو به پیروزی برسد.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم سلتاویگو و رئال مادرید در ورزشگاه بالایدوس از هفته هجدهم به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی رضایت دادند.

در پانزده دقیقه ابتدایی سلتاویگو بیشتر کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و آن ها در دقیقه سیزدهم می توانستند توسط ایگو آسپاس به گل برسند، ولی ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. بازی در پانزده دقیقه دوم کمی متعادل تر دنبال شد، اما در دقیقه سی و سوم دانیل واس توانست با یک ضربه بسیار زیبای چیپ گل اول را برای میزبان به ثمر برساند. تنها سه دقیقه بعد از گل اول سلتا، گرت بیل روی پاس در عمق کروس توانست گل تساوی را به ثمر برساند و دو دقیقه بعد از آن بار دیگر ستاره همیشه مصدوم رئال مادرید موفق شد روی ارسال ایسکو گل برتری رئال مادرید را در نیمه اول به ثمر برساند. نیمه اول با حساب 1-2 به پایان رسید. 

در ابتدای نیمه دوم بازی نسبتا سردی را شاهد بودیم، دو تیم حملات پراکنده ای را سمت دروازه حریف ایجاد می کردند که هیچ کدام نتیجه ای نداشت. در دقیقه هفتاد و یکم سلتاویگو صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ناواس این ضربه را مهار کرد تا رئال همچنان برنده این دیدار باشد. در ادامه بازی بسیار مهیج دنبال شد. سلتاویگو حملات بیشتری انجام داد و رئال چشم به ضد حملات دوخته بود. سرانجام در دقیقه هشتاد و دوم سلتا توانست به وسیله مکسی گومز نتیجه را برابر کند. این دیدار در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید تا رئال مادرید نتواند بار دیگر به پیروزی برسد.


4416