سپیدرود-گسترش؛ کریمی با اتوبوس علیه کریمی!

سپیدرود-گسترش؛ کریمی با اتوبوس علیه کریمی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم میزبان که با تغییر مالکیتی دچار تغییراتی در کادر فنی نیز شده بود در دیدار امروز نتوانست به سه امتیاز دست پیدا کند. دیداری که نیمه اول آن را باید از آن گسترش فولاد و نیمه دوم را نیز از آن سپیدرود دانست و بدین ترتیب نبرد علی کریمی و فیروز کریمی را مربی باتجربه تر با پیروزی پشت سر گذاشت تا تحول گسترش فولادی ها همچنان ادامه دار به نظر برسد.


هفته هجدهم لیگ هجدهم، جمعه 15/10/96، ساعت 15، ورزشگاه سردار جنگل رشت
داور: محمدحسین زاهدی فرد                       کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، محسن سلطانی


سرمربی: علی کریمی


سرمربی: فیروز کریمی


سپیدرودی ها در دیداری که به معنای واقعی دو نیمه متفاوت داشت، نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت بازی خانگی خود را به گسترش فولاد واگذار کرد.
نیمه اول را باید از آن تیم مهمان و نیمه دوم را برای تیم میزبان دانست. بازی با حملات گسترشی ها آغاز شد و بازیکنان این تیم راه دروازه سپیدرودی ها را در پیش گرفتند تا بتوانند به گل برسند. آنها در 30 دقیقه ابتدایی بازی حملات متعددی در برنامه خود داشتند و به همین دلیل توانستند بارها دروازه سپیدرودی ها را تحت فشار قرار دهند و در این میان دو بار نیز دروازه این تیم را باز کنند و تا حدودی خیال خود را از برد در این بازی راحت کنند. تسلط گسترشی ها در این دیدار البته در دقایق پایانی نیمه اول تمام شد و از این به بعد این سرخ پوشان بودند که حملات خود را روی دروازه حریف آغاز کردند و ثانیه هایی پیش از خروج از زمین نیز موفق شدند یکی از گل های خورده را جبران کنند.
اما در نیمه دوم برخلاف ابتدای بازی این سپیدرودی ها بودند که سراپا حمله کار خود را آغاز کردند و با انگیزه فراوانی به دنبال گل تساوی بودند. آنها در این نیمه و با حرکات هجومی بازیکنان خود بارها و بارها تا مرز فرو ریختن دروازه تیم مهمان پیش رفتند؛ اما در نهایت نتوانستند کاری از پیش ببرند تا بازی خوب آنها سودی به دنبال نداشته باشند. سپیدرودی ها سراپا حمله راه دروازه گسترش را در پیش گرفتند اما اشتباهات این تیم و بازیکنانش در نیمه اول و بی دقتی آنها در زدن ضربات آخر در نیمه دوم باعث شد تا نتوانند با سه امتیاز زمین را ترک کنند.
در این نیمه هرچقدر سپیدرودی ها در تحت فشار قرار دادن دروازه حریف موفق بودند در نیمه اول و در دفاع کاملا به هم ریخته و بی برنامه به نظر می رسیدند و به همین دلیل ضدحملات گسترشی ها در نیمه دوم نیز فرصت های خوبی برای تیم مهمان به وجود می آورد. هر آنچه که بود بازی هجومی و خوب سپیدرودی ها در نیمه دوم برای آنها سودی نداشت و به همین دلیل علی کریمی در اولین دیدار خود روی نیمکت شمالی ها به عنوان سرمربی، با ناکامی میدان را ترک کرد. اما در طرف مقابل فیروز کریمی و یارانش توانستند با پیروزی در این بازی به نتایج خوب خود استمرار ببخشند.


عزیز معبودی یکی از بهترین بازیکنان دیدار امروز بود. او بارها با هجوم خود موفق شد آغازگر حمله علیه تیم هم استانی خود شود و البته یک گل هوشمندانه نیز به ثمر رساند.
یوسف سیدی که در این دیدار به عنوان بال راست گسترشی ها به میدان می رفت، بارها توانست از موقعیت پشت مدافع چپ سپیدرودی ها استفاده کند و البته پایه گذار گل اول تیمش نیز باشد.
اسماعیل فرهادی نیز یکی از باتجربه ترین بازیکنان حاضر در میدان محسوب می شد، باز هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و پاس گل اول تیمش را نیز مهیا کند.


دومین تجربه سرمربیگری علی کریمی از امروز و در شهر رشت اتفاق افتاد. او که در لیگ امسال در سه بازی روی نیمکت نفتی های تهران نشسته بود، پس از آن به عضویت سپیدرود درآمد، امروز برای اولین بار روی نیمکت این تیم نشست. هواداران گیلانی فوتبال ایران نیز انگیزه فراوانی برای حضور در ورزشگاه داشتند و از همان دقیقه اول تا دقیقه آخر از سرخ پوشان حمایت کردند. حضور کریمی و حمایت نود دقیقه ای و یکدسته بودن هواداران سپیدرود را می توان ویژه ترین اتفاقات این بازی دانست.