نومانسیا 0 - 3 رئال مادرید؛ نصف راه صعود طی شد

نومانسیا 0 - 3 رئال مادرید؛ نصف راه صعود طی شد

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های کوپا دل ری با نتیجه 3-0 در زمین نومانسیا به پیروزی دست یافته و کار راحتی برای بازی برگشت داشته باشد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، شاگردان زیدان موفق شدند با گل های گرت بیل و ایسکو از روی نقطه پنالتی و مایورال از سد نومانسیا عبور کرده و کار خود برای بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو را راحت کنند.

در دقیقه '35 این مسابقه، خطای انجام شده روی لوکاس وازکز توسط داور پنالتی اعلام شد تا گرت بیل آن را به گل تبدیل کرده و نیمه اول 1-0 به پایان برسد؛ در نیمه دوم در حالیکه بازی چنگی به دل نمی زد و زیدان اکثراً از بازیکنان جوان و ذخیره خود استفاده کرده بود، یک بازیکن از تیم میزبان اخراج شد تا کار برای این تیم سخت تر شود.

در دقیقه '87 بار دیگر لوکاس وازکز روی حرکتی زیبا برای تیمش پنالتی گرفت تا ایسکو دومین گل مادریدی ها را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. در حالیکه به نظر می رسید بازی با همین نتیجه تمام شود، در دقیقه '1+90 روی ارسال توپ از سمت راست، مایورال با جایگیری خوب در تیر دوم، با ضربه سر تیر خلاص را بر پیکر تیم نومانسیا وارد کرد تا بازی با نتیجه 3-0 پایان یابد.

1771