سلتاویگو 1-1 بارسلونا؛ توقف بارسلونا در بازی رفت

سلتاویگو 1-1 بارسلونا؛ توقف بارسلونا در بازی رفت

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا در خانه سلتا، به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.

 به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در بازی رفت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در زمین سلتاویگو به نتیجه تساوی 1-1 رضایت داد تا همه چیز به بازی برگشت در نیوکمپ ختم شود.

در این مسابقه، والورده به چند ستاره اصلی تیمش استراحت داد و نکته قابل توجه در ترکیب بارسلونا هم بازگشت دمبله بعد از مدت ها بود. البته او در ترکیب اصلی قرار نداشت و در دقیقه 71 او و راکیتیچ راهی زمین شدند ولی نتوانستند برتری را برای تیم والورده به ارمغان آورند.

در این مسابقه میزبان شروع بهتری داشت ولی بارسلونا با هوشمندی توانست از رقیب پیش بیفتد. در دقیقه 15 بود که سانتر آندره گومز با ضربه سر خوزه آرنایز همراه شد و بارسلونا به گل رسید.

پس از این گل، میزبان به بارسلونا فشار آورد و مزد برتری خود را در دقیقه 31 گرفت. سانتر مکسی گومز با ضربه آسپاس همراه شد، توپ او به تیر خورد ولی در ادامه سیستو حاضر بود تا بازی را به تساوی بکشاند.

اما نیمه دوم را باید از ان بارسلونا دانست. یاران والورده برای رسیدن به گل برتری، میل بیشتری از خود نشان دادند و حتی بوسکتس تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآورد ولی آن ها در رسیدن به گل برتری خوش شانس نبودند تا این مسابقه با تساوی 1-1 پایان یابد.

1878