گالاتاسرای مقصد احتمالی مدافع منچستر یونایتد

گالاتاسرای مقصد احتمالی مدافع منچستر یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای چند فصلی است که در پست دفاع چپ مشکلات زیادی دارد. آن ها پس از رفتن آلبرتو ریرا دیگر نتوانستند با جذب بازیکن جدید، ضعف این پست را پوشش بدهند و خرید لوریان کارول، مارتین لینس و لاسمین لاتولیچی برای این تیم  کارساز نبود.

 به همین دلیل آن ها از ابتدای فصل به دنبال جذب بازیکن با کیفیت در این پست بودند که منتفی شدن انتقال کواندو آساموآ، مدافع چپ یوونتوس، در نقل و انتقالات فصل تابستان باعث شد که آنها لاسمین لاتولیچی، شاگرد سابق تودور را از تیم کارابوک اسپور جذب کنند.

 عملکرد ضعیف لاتولیچی باعث شد که پس از رفتن تودور و آمدن تریم او بیش‌تر از گذشته به در خروجی نزدیک شود. تریم پس از پیروزی در مقابل گزتپه لیست بازیکنان مورد نظرش را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد و اولین گزینه دالی بلیند مدافع 26 ساله هلندی منچستر یونایتد است که این فصل فرصت کمی برای بازی در این تیم پیدا کرده است.

 این بازیکن در زمان فن خال به شیاطین سرخ پیوست ولی با رفتن فن خال نتوانست نظر مورینیو را به خود جلب کند. البته باشگاه منچستریونایتد امروز اعلام کرد که قرارداد این بازیکن را برای یک فصل دیگر تمدید کرده و اکنون گالاتاسرای برای به خدمت گرفتن این بازیکن، کار سخت تری خواهد داشت اما با ارائه یک پیشنهاد مناسب، می توانند این ملی پوش هلندی را بخرند.