مدیر ورزشی شالکه: سران بایرن مونیخ به اظهار نظر درباره گورتسکا خاتمه دهند

مدیر ورزشی شالکه: سران بایرن مونیخ به اظهار نظر درباره گورتسکا خاتمه دهند

وبسایت رسمی برنامه نود - کریستین هایدل مدیر ورزشی شالکه به انتقاد از رفتار سراین باشگاه بایرن مونیخ در قبال لئون گورتسکا، ستاره آلمانی این تیم پرداخت و از آنها خواست تا اظهار نظر درباره این بازیکن را خاتمه دهند.

به گزارش وبسایت نود، لئون گورتسکا، ستاره 22 ساله باشگاه در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد و به همین دلیل از اول ژانویه می تواند با دیگر باشگاه ها برای انتقال در تابستان آینده وارد مذاکره شود. او که در ترکیب معدنچی ها و تیم ملی آلمان درخشش فوق العاده ای داشته تبدیل به یکی از سوژه های داغ پنجره نقل و انتقالاتی شده است.

به نقل از fourfourtwo، بایرن مونیخ محتمل ترین مقصد برای این بازیکن آلمانی محسوب می شود و در روزهای اخیر اخبار تائید نشده ای از توافق این بازیکن با قهرما آلمان منتشر شده است که توسط مدیر شالکه و همچنین مدیر برنامه های این بازیکن تکذیب شد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در روز های اخیر با تائید علاقه این باشگاه به این بازیکن به شایعات اخیر دامن زده و گورتسکا را مورد ستایش قرار داده بود.

اما این اظهار نظر ها موجب عصبانیت کریستسن هایدل، مدیر ورزشی شالکه شده است. هایدل در به بیلد گفت:

بایرنی ها می گویند که لئون (گورتسکا) بازیکن شالکه است اما در مورد همین بازیکن شالکه بیشتر صحبت می کنند تا در مورد بازیکنان خودشان. در نتیجه بازار شایعات داغ تر و داغ تر می شود. نیازی به شنیدن اینکه گورتسکا چقدر بازیکن خوبی است از طرف مونیخی ها نداریم.

از بارسلونا، لیورپول، آرسنال و رئال مادرید به عنوان تیم های دیگری که به جذب این بازیکن علاقه دارند نام برده می شود.

1721