گزارش زنده؛ پارس جنوبی 0 - سپاهان 0

گزارش زنده؛ پارس جنوبی 0 - سپاهان 0

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی که نیم‌فصل اول را با قرار گرفتن در رده دوم جدول به پایان برده بود، پس از یک باخت و یک تساوی در دو هفته ابتدایی دور برگشت، امروز بهترین فرصت را داشت تا با توجه به توقف فولاد خوزستان در دیدار همزمان، با کسب پیروزی مجددا یک پله در جدول صعود کند ولی مهاجمان این تیم از معدود موقعیت‌هایشان مقابل سپاهان بهره نبردند و در آن سوی میدان، شاگردان کرانچار هم نتوانستند عملکرد خوبی ارائه دهند و حتی یک فرصت گلزنی ایجاد کنند تا این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.


هفته هجدهم لیگ برتر؛ ساعت: 15؛ تاریخ: 96/10/14
استادیوم: تختی جم/  تماشاگر: 3 هزار نفر
داور: پیام حیدری؛ کمک‌ها: آرمان اسعدی، مهدی سیفی و روح‌الله شریفی/ ناظر: حسین خانبان.

سرمربی: مهدی تارتار


سرمربی: زلاتکو کرانچار


شاگردان تارتار نمایش خوبی در ابتدای مسابقه داشتند و نمایش هجومی در 10 دقیقه ابتدایی ارائه کردند ولی پس از آن بازی بیشتر در میانه زمین گردش داشت و به مرور زمان، هافبک‌های دو تیم بیشتر در جریان بازی ایفای نقش کردند؛ بازیکنان دو تیم که زیاد میل به ایجاد حمله نداشتند، نمایش کسل کننده‌ای در بیشتر دقایق نیمه اول ارائه دادند و فقط سپاهانی‌ها یک موقعیت نصف و نیمه به وجود آوردند؛ نفوذهای بازیکنان کناری پارس جنوبی و سپاهان هم در ایجاد موقعیت برای آنها کارساز نبود تا دو تیم بدون گل زده به رختکن بروند.


هیچ یک از بازیکنان دو تیم را نمی‌توان در این مسابقه کسل کننده به‌عنوان بازیکن برتر میدان عنوان کرد ولی حامد نورمحمدی، مدافع میانی پارس جنوبی نمایش بهتری از سایر نفرات درون زمین داشت و اجازه نداد مهاجمان سپاهان کار خاصی انجام دهند.


در حالی که به نظر می‌رسید جدال این دو تیم زرد پوش لیگ برتر جذاب و پُر گل باشد، با فرصت‌سوزی مهاجمان پارس جنوبی با نتیجه صفر- صفر به اتمام رسید.
ضمن اینکه پارس جنوبی جم، تیم پُر قدرت نیم‌فصل اول در ادامه نتایج دور برگشت، همچنان موفق به پیروزی نشده و دومین امتیاز را در سه بازی به دست آورد.