اورتون 0-2 منچستریونایتد؛ برتری در گودیسون پارک با دو گل زیبا

اورتون 0-2 منچستریونایتد؛ برتری در گودیسون پارک با دو گل زیبا

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد با گل های لینگارد و مارسیال مقابل اورتون پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بعد از سه هفته ناکامی در کسب برد در لیگ برتر انگلیس، در گودیسون پارک موفق شد با دو گل زیبای مارسیال و لینگارد، اورتون را شکست دهد.

در آخرین بازی دوشنبه شب از هفته 22 لیگ برتر، اورتون به مصاف منچستریونایتد رفت. نیمه اول دیدار چنگی به دل نزد و دو تیم در معدود دفعاتی به سمت دروازه حریف حمله ور شدند. شوت های لینگارد و پوگبا بهترین موقعیت های بازی بودند که هر دو به بیرون رفتند.

اما با شروع نیمه دوم، شاهد یک بازی تماشایی از سوی دو تیم بودیم، منچستریونایتد در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم تیم برتر میدان بود و به فرصت های خوبی رسید. پیش از رسیدن به گل برتری، ماتا دو بار با شوت های از راه دور دروازه حریف را هدف گرفت که یک بار ضربه وی به تیر خورد.

بالاخره فشار یونایتد به ثمر نشست و در دقیقه 57 بود که مارسیال با پاس پوگبا صاحب توپ شد و با یک بغل پای فنی و زیبا، بازی را 1-0 کرد. بعد از این گل یونایتد فرصت های خوبی برای گل بعدی داشت. لینگارد و پوگبا می توانستند اختلاف را بیشتر کنند ولی بازی تا دقیقه 80 1-0 باقی ماند. تنها فرصت خوب اورتون هم نصیب نیاسه شد که ضربه سر وی به بیرون رفت.

در نهایت لینگارد بود که باز هم در نقش گلزن ظاهر شد و او هم با ضربه ای بغل پا، دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد تا خیال یونایتد بابت برد راحت شود.

منچستریونایتد بعد از سه هفته ناکامی در لیگ جزیره، برد و 47 امتیازی شد.

1878