ونگر: نمی خواهم دیگر در مورد الکسیس سانچز حرفی بزنم

ونگر: نمی خواهم دیگر در مورد الکسیس سانچز حرفی بزنم

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر سرمربی آرسنال از سوالات خبرنگاران در مورد آینده سانچز خسته شده است و نمی خواهد دیگر در این مورد حرف بزند. 

به گزارش وبسایت نود، با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی باز هم شایعات زیادی در مورد پیوستن سانچز به منچسترسیتی به گوش می رسد. در دیدار گذشته منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس نیز گابریل ژسوس به شدت مصدوم شد و به گفته پزشکان، دو ماه از میادین دور خواهد ماند. با مصدومیت ژسوس و همچنین کوین دی بروین و غیبت سیلوا به نظر می رسد سیتیزن ها بار دیگر برای خرید ستاره شیلیایی توپچی ها اقدام کنند. 

به نقل از وبسایت FourFourTwo، پپ گواردیولا نیز در تابستان به شدت خواهان الکسیس سانچز بود، اما آرسن ونگر اجازه خروج به او را نداد. حال ونگر بعد از دیدار مقابل وست برومویچ که با نتیجه 0-0 به پایان رسید، در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسیده بود که آیا این آخرین بازی سانچز برای شما بود گفت: 

ما چهارشنبه مقابل چلسی بازی داریم. من در مورد این موضوع بار ها صحبت کرده ام و آمادگی ندارم که بار دیگر صحبت کنم. من چند بار جواب محکمی به این سوال شما داده ام. نمی دانم چرا باید دوباره در مورد موضوعی صحبت کنیم که صد و پنجاه و پنج بار قبلا در این مورد حرف زده ایم.

4416