اسپانیا برای آماده‌سازی بازی مقابل ایران به مصاف مصر می رود

اسپانیا برای آماده‌سازی بازی مقابل ایران به مصاف مصر می رود

وبسایت رسمی برنامه نود - فدراسیون فوتبال اسپانیا برنامه ریزی گسترده ای را برای آماده سازی این تیم تا جام جهانی روسیه داشته است.

به گزارش وبسایت نود، اولین بازی دوستانه اسپانیا در روز 3 فروردین مقابل آلمان، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در شهر دوسلدورف خواهد بود. آنها چهار روز دیگر یک بازی مهم دارند. در حال حاضر حریف مشخص نیست. آرژانتین یکی از گزینه هاست که درخواست یک و نیم میلیون دلاری آلبی سیلسته برای حضور در این بازی احتمال این تقابل را کم کرده است. بازی دوم احتمالا در ورزشگاه ویامارین در منطقه آندلوس یا در ورزشگاه متروپولیتانو که متعلق به باشگاه اتلتیکومادرید است برگزار می شود.

بر خلاف روند ده سال اخیر، لوپتگی تصمیم گرفته که اردوی آماده سازی اسپانیا در خرج از این کشور نباشد. اسپانیا تا قبل از سفر به شهر کراسنادور که کمپ این کشور در روسیه است، در اسپانیا خواهد ماند. آنها در روز 18 خرداد به روسیه سفر می کنند تا برای بازی اول مرحله گروهی مقابل پرتغال در شهر سوچی آماده شوند.

اسپانیا قبل از سفر به روسیه دو بازی دوستانه در اسپانیا خواهد داشت. اولی در روز هشتم خرداد، دومی در 15 خرداد. این تیم همچنین در شهر کراسنودار روسیه نیز در روز 19 خرداد یک بازی دوستانه انجام می دهد. آنها در حال پیدا کردن رقبایی هستند که سبک بازیشان شبیه تیمهای مرحله گروهی جام جهانی باشد. آنها در حال مذاکره با ایتالیا (برای آماده سازی بازی مقابل پرتغال)، ساحل عاج (آماده سازی بازی مقابل مراکش) و مصر (آماده سازی بازی مقابل ایران) هستند. برنامه قطعی بعد از تعطیلات کریسمس مشخص خواهد شد.

1140