منچستریونایتد 0-0 ساوتهمپتون؛ سومین تساوی پیاپی شیاطین سرخ

منچستریونایتد 0-0 ساوتهمپتون؛ سومین تساوی پیاپی شیاطین سرخ

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد بار دیگر در کسب پیروزی در لیگ برتر بازماند.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در سومین مسابقه پیاپی در لیگ برتر در کسب برد ناکام ماند تا باز هم دو امتیاز دیگر را از دست بدهد و به رده سوم سقوط کند.

در آخرین بازی شنبه شب از هفته بیست و یکم فوتبال جزیره، منچستریونایتد در خانه میزبان ساوتهمپتون بود. نکته مهم دقایق ابتدایی بازی، مصدومیت شدید لوکاکو از ناحیه سر بود که باعث شد این بازیکن در دقیقه هشتم زمین را ترک کند و رشفورد جای او را بگیرد.

یونایتد در نیمه نخست به موقعیت های نسبتاً خوبی رسید ولی در رسیدن به گل ناکام ماند، بهترین فرصت نیمه نخست نصیب ماتا شد که ضربه وی توسط دروازه بان حریف مهار شد. در ادامه هم رشفورد روی سانتر یانگ می توانست در نقش گلزن ظاهر شود که در زدن ضربه سر دقیق عمل نکرد. سانترهای مخیتاریان هم از جناح چپ ثمر بخش نبود.

نیمه دوم یونایتد آهنگ هجومی تری به خود گرفت تا نتیجه را به نفع خود کند. در ابتدای نیمه دوم شین لانگ بهترین فرصت میهمان را در کل بازی به دست آورد که دخیا واکنشی عالی روی این توپ داشت.

حملات یونایتد در نیمه دوم هم ادامه داشت، رشفورد دو بار صاحب فرصت شد که از آن استفاده نکرد، ضربه آزاد یانگ هم با اختلافی اندک به بیرون رفت. شیاطین سرخ در دقیقه 81 حتی به گل هم رسیدند که گل پوگبا آفساید اعلام شد.

در نهایت ساوتهمپتون به خوبی مقاومت کرد و یک امتیاز گرفت. یونایتد با از دست دادن دو امتیاز دیگر در خانه، به رده سوم سقوط کرد.

1878