لیگ جزیره؛ پیروزی چلسی و لیورپول در خانه

لیگ جزیره؛ پیروزی چلسی و لیورپول در خانه

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول و چلسی در خانه مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس عصر شنبه با انجام شش دیدار آغاز شد که در مهمترین بازی ها، تیم های چلسی و لیورپول در خانه خود مقابل رقبا به پیروزی رسیدند.

چلسی در این هفته در استمفوردبریج میزبان استوک سیتی بود که موفق شد با نتیجه پر گل 5-0 میهمانش را شکست دهد. در این بازی رودیگر در دقیقه 3، درینکواتر در دقیقه 9، پدرو در دقیقه 23 برای میزبان در نیمه نخست گلزنی کردند. در نیمه دوم کونته تغییراتی در ترکیب چلسی ایجاد کرد و در نهایت آن ها به دو گل دیگر رسیدند. ویلیان دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بازی را 4-0 کرد و زاپاکاستا دقیقه 88 گل پنجم را زد.

اما لیورپول هم موفق شد بازی باخته را در خانه با برد 2-1 عوض کند. لیورپول این هفته میزبان لسترسیتی بود که در دقیقه سوم توسط واردی، دروازه اش را باز شده دید ولی صلاح دو بار روی حرکت انفرادی دیدنی، در دقایق 52 و 76 موفق شد دروازه حریف را بگشاید تا پیروزی را برای میزبان به ارمغان آورد و لیورپول با این برد به رده چهارم برود.

بورنموث در خانه موفق شد با نتیجه 2-1 اورتون را شکست دهد، فریزر دو بار برای میزبان گلزنی کرد. گانا گیه هم تک گل تافی ها را به ثمر رساند.

بازی تیم های هادرزفیلد و برنلی با تساوی بدون گل پایان یافت، نیوکاسل یونایتد و برایتون نیز به همین نتیجه رضایت دادند تا امتیازات تقسیم شود. اما واتفورد در ادامه نتایج ضعیف خود، بازی برده را به فاصله چند دقیقه از دست داد. آن ها در خانه میزبان سوانزی بودند که با دو گل دقیقه 86 و 90 آیو و نارسین، 2-1 شکست خوردند. واتفورد اکنون دهم است.

1878