رونالدو: بعد از بازنشستگی می‌خواهم وارد عرصه سینما شوم

رونالدو: بعد از بازنشستگی می‌خواهم وارد عرصه سینما شوم

وبسایت رسمی برنامه نود -  الکس دل پیرو، ستاره سابق یوونتوس در شب انتخاب رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال جهان از نگاه "گلوب ساکر" با ستاره پرتغالی مصاحبه کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، اسکای ایتالیا اخیرا بخش اولیه مصاحبه دل پیرو با رونالدو را منتشر کرده است که محتوای آن از نظرتان می گذرد:

دل پیرو: شایعات زیادی در مورد پیوستنت به یووه مطرح شده بود. خیلی دوست داشتم کنارت بازی می کردم. چه اتفاقی افتاد؟

رونالدو: باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن من بودند اما همیشه ژرژ مندز، وکیلم نقشی محوری در این زمینه داشت. او همیشه راه درست را به من نشان داده است. یادم است که صحبت هایی با یوونتوس انجام شد و این باعث افتخار من بود چرا که یووه باشگاه بزرگی است. از رئال مادرید و منچستریونایتد هم پیشنهاد داشتم. یونایتد بهترین شرایط را به من پیشنهاد داد و این برای من یک رویا بود چرا که از بچگی می خواستم در لیگ انگلیس بازی کنم. منچستریونایتد به لطف فرگوسن و ژرژ مندز این فرصت را در اختیار من قرار داد تا به اینجا برسم.

دل پیرو: تصور می کنم سال های زیاد دیگری بازی کنی. عاشق فوتبال هستی اما شاید 7 یا 10 سال دیگر زمان بازنشستگی ات برسد. برای آن زمان چه برنامه ای داری؟

رونالدو: در حال حاضر در وسط زمین فوتبال هستم. می دانم که بالاخره زمان ترک فوتبال برایم می رسد اما تا آن زمان می خواهم از لحظه ای که در آن هستم لذت ببرم. لحظات خیلی خیلی خوبی دارم. می دانم که بعد از بازنشستگی می خواهم زندگی خوبی داشته باشم. علتش این نیست که تا آن زمان پول زیادی جمع کرده ام بلکه می خواهم تجربیات جدیدی داشته باشم. مسلما می خواهم وارد عرصه سینما شوم. بعد از آن می خواهم تجارت هایم را جلو ببرم. از 27-28 سالگی سعی کردم برای آینده ام برنامه های دقیق تری داشته باشم. در سالهای اخیر در صنعت هتل سازی، تولید پوشاک، سالن بدنسازی و ... فعال بوده ام. تیم خیلی خوبی دارند. خیلی از افرادی که در شرکت من کار می کنند به من کمک می کنند تا پروژه های درستی را بسازم. وقتی فوتبال بازی می کنم همه چیز به خودم وابستگی دارد.

دل پیرو: افتخارات و جامهایت نشان می دهند که به اهدافت رسیده ای و خیلی چیزها کسب کرده ای. انگیزه ات را از کجا آوردی؟ این که هر سال می خواهی تلاش کنی تا از سال قبلش بهتر باشی...

رونالدو: کلیدش در انگیزه داشتن است. وقتی انگیزه داشته باشی همه چیز آسان تر است. خودت هم بازیکن بودی و می دانی که در این ورزش باید خیلی تلاش کرد. همچنان عشق زیادی نسبت به فوتبال دارم. عاشق بردن هستم و هر سال تلاش می کنم تا چیزهای بیشتری به دست بیاورم. بعضی ها در مورد سنم صحبت می کنند اما اغلب با آنها موافق نیستم. خیلی از بازیکنان جوان تر از من مصدوم می شوند چون مراقب بدنشان نیستند. من تقریبا 33 ساله هستم. حالا دیگر بچه نیستم و این را می دانم اما انگیزه زیادی دارم. انرژی زیادی حس می کنم و این برای من تفاوت ایجاد می کند.

دل پیرو: ممنون که وقتت را در اختیار ما گذاشتی. کریستیانو صحبت با تو افتخار بزرگی بود.

رونالدو: ممنون از تو. خیلی دوست داشتم کنارت بازی می کردم. مسلما پاس های خیلی خوبی به من می دادی (می خندد).

دل پیرو: قطعا!

1140