برتری پرگل سپاهان مقابل پدیده در اصفهان

برتری پرگل سپاهان مقابل پدیده در اصفهان

وبسایت رسمی برنامه نود - سپاهان با نتیجه چهار بر صفر مقابل پدیده مشهد به برتری رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در سری رقابت های هفته 17 لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. 

گل های تیم سپاهان توسط سیاوش یزدانی در دقیقه 45، مهدی شریفی در دقیقه 51 ، جلال الدین علی محمدی در دقیقه 53 و ساسان انصاری در دقیقه 63 _پنالتی)  به ثمر رسید. 

داور این دیدار به اکبر صادقی (17دقیقه ) و محمد اسماعیل نظری (دقیقه 27) از پدیده کارت زرد نشان داد. 

ترکیب سپاهان: ابراهیم عالمه، عزت الله پورقاز، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، رسول نویدکیا، علی کریمی (از دقیقه64 -محمود قائق رحمتی)، مهرداد محمدی، جلال الدین علیمحمدی، ساسان انصاری و مهدی شریفی

ترکیب پدیده: سعید جلالی راد، رضا ناصحی، سیدعبدالله حسینی، محمدرضا خانزاده، سعید صادقی، اکبر صادقی، محمد اسماعیل نظری (از دقیقه 47 میلاد کمندانی)، محمدرضا خلعتبری ( از دقیقه 63 - حسین فاضلی)، معین عباسیان، امین قاسمی نژاد، محمد قاضی

دقایق حساس: 

مهدی رحیمی در دقیقه 11 صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه راه دور این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم پدیده به بیرون رفت.

علی محمدی از راه دور توپ را به سمت دروازه پدیده ارسال کرد که توپ پس از برخورد با بازیکنا پدیده با اختلاف نسبتا کمی به بیرون رفت.

جلال عل محمدی در دقیقه 44 این دیدار از راه دور به توپ ضربه زد که دروازه بان پدیده با واکنش خوبی توپ را راهی کرنر کرد. 

مهرداد محمدی در دقیقه 50 این دیدار در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه بان پدیده توانست توپ را دفع کند.

میلاد کمندانی در دقیقه 55 این دیدار توپ را از طریق ضربه از راه دور به سمت دروازه سپاهان ارسال کرد که ابراهیم عالمه این توپ را به خوبی دفع کرد.

ارسال بازیکن پدیده از طریق ضربه ایستگاهی با ضربه سر مدافعان تیم میزبان همراه بود که در ادامه توپ با اختلاف اندکی راهی کرنر شد تا شاهد گل به خودی نباشیم.

ضد حمله سریع ب بازیکنان در دقیقه 66 این تیم را موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد که پاس بد محمدی باعث شد تا این موقعیت را از دست بدهند.

ضربه امین قاسمی نژاد در دقیقه 67 با واکنش دروازه بان سپاهان هرماه شد تا موقعیت خوب پدیده از بین برود.

ساسان انصاری در دقیقه 69 این دیدار توانست شریفی را در دهانه دروازه پدیده صاحبت موقعیت حساس کرد ولی این بازیکن موفق به گلزنی نشد.

مهدی شریفی در دقیقه 74 در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی نتوانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

میرزایی در دقیقه 92 به سمت دروازه تیم پدیده حرکت کرد که ضربه این بازیکن را جلالی راد به کرنر فرستاد. 

شرح گل: 

گل اول سپاهان: ارسال محمدی از طریق ضربه ایستگاهی در دقیقه 45 با ضربه سیاوش یزدانی در مقابل دروازه همراه شد تا گل اول دیدار به ثمر برسد.

گل دوم سپاهان: بازیکن تیم سپاهان از طریق ارسال کرنر به توپ با سر ضربه زده ولی دروازه پدیده توپ را دفع کرد و در برگشت نیز مهدی شریفی توانست دروازه خالی را باز کند.

گل سوم سپاهان: پاس ساسان انصاری به جلال الدین علی محمدی رسید و این بازیکن در دقیقه 53 توانست با ضربه سر دروازه را باز کند.

گل چهارم سپاهان:ساسان انصاری توانست پنالتی را به سود تیم خود بگیرد و پنالتی را تبدیل به گل کند. 

گفتنی است، تیم سپاهان با این نتیجه در جدول رده بندی 19 امتیازی شده و پدیده نیز 19 امتیازی باقی ماند. 

20441