برتری ذوب آهن مقابل گسترش فولاد در ثانیه های پایانی

برتری ذوب آهن مقابل گسترش فولاد در ثانیه های پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - ذوب آهن مقابل میزبان خود در تبریز به برتری رسید. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در سری رقابت های هفته 17 لیگ برتر از ساعت 14:30 در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به میدان رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. 

گل تیم ذوب آهن توسط محمدرضا عباسی در دقیقه 92 به ثمر رسید. 

داور این دیدار به گئورگ ولسیانی در دقیقه از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد. 

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، ادسون هنریکه، سید احمد موسوی، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی (از دقیقه 82- علیرضا چراغعلی)، میلاد زنیدپور (از دقیقه 54- نیما مختاری)، رضا خالقی‌فر (از دقیقه 76- سید محمد خرم‌الحسینی) و پیمان بابایی

ترکیب ذوب آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، گئورگ ولسیانی، محمد ستاری، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، ربیع عطایا (از دقیقه 46- قاسم حدادی‌فر)، بختیار رحمانی (از دقیقه 71- مهدی رجب‌زاده)، مرتضی تبریزی (از دقیقه 88- محمدرضا عباسی) و کی‌روش استنلیبه

شرح گل:

رجب زاده از سمت راست زمین مسابقه توپ را از کرنر ارسال کرد که عباسی توانست در تیرک اول با ضربه سر گلزنی کند. 

دقایق حساس:

عزیز معبودی در دقیقه 8 شوت زد که توپ از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

ربیع عطایا در دقیقه 9 این دیدار از فاصله حدود 35 متری به دنبال شوت زنی و به ثمر رساندن گل داشت که توپ با ارسال این بازیکن در اختیار دروازه بان گسترش فولاد قرار گرفت.

محمدرضا حسینی در دقیقه 16 این دیدار سعی داشت با ارسال سریع کی روش استنلی را صاحب توپ کند که دروازه بان گسترش فولاد این توپ را مهار کرد.

محمدرضا حسینی در دقیقه 26 این دیدار توپ را از سمت چپ میدان مسابقه به سمت دروازه خالی گسترش فولاد ارسال کرد که در ادامه مبعودی با حضور به موقع توانست توپ را دور کند.  

رحمانی در دقیقه 27 این دیدار توپ را به سمت دروازه گسترش فولاد ارسال کرد که دفع نه چندان خوب دخسوس باید ایجاد موقعیت برای تیم میهمان کرد که بازیکنان گسترش فولاد سراسیمه توپ را دفع کردند. 

پیمان بابایی در دقیقه 41 این دیدار توپ را به خالقی فر پاس داد که در ادامه دروازه بان ذوب اهن به خوبی توپ را جمع کرد. 

یوسف سیدی در دقیقه 76 این دیدار از سمت راست محوطه جریمه ذوب آهن نفوذ سریعی انجام داد که محمد زاده با تکل بازیکن گسترش فولاد را به روی زمین انداخت که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

20441