نفت تهران 1 - فولاد 2؛ نمایش خوب تیم فلک زده

نفت تهران 1 - فولاد 2؛ نمایش خوب تیم فلک زده

به گزارش "ورزش سه"، 2گل فولاد در این بازی توسط حسن بیت سعید به ثبت رسید و تک گل نفت را امین منوچهری وارد دروازه لک کرد، فولاد با این برد 31 امتیازی شد و بالاتر از پارس جنوبی در رده دوم جدول قرار گرفت.

هفته هفدهم لیگ برتر؛ ساعت 15:00؛ تاریخ: 96/10/08
استادیوم: تختی تهران/ تماشاگر:
داور:سعید رحیمی مقدم؛ کمک‌ها: سعید علی نژاد، محمد جواد مداح و ناصر جنگی/ ناظر: جواد تقی پور

اخطار:

پوریا امینی (دقیقه ۵۳) از نفت تهران 

فرزاد جعفری(دقیقه ۸۸) از فولاد

ترکیب نفت تهران



ترکیب فولاد خوزستان

شرح گل:

فولاد 1 - نفت صفر (حسن بیت سعید): دقیقه 9 روی حمله فولادی ها از سمت چپ و ارسال توپ روی دروازه نفت، حسن بیت سعید با جاگیری مناسب با ضربه سر گل‌ اول را به ثمر رساند.

فولاد 2 - نفت صفر (حسن بیت سعید):دقیقه ۸۶ در غافلگیری بازیکنان نفت ارسال توپ پشت مدافعان به حسن بیت سعید رسید تا این بازیکن در مصافی تک به تک گل دوم خود و تیمش را بزند.

فولاد 2 - نفت 1 (سید امین منوچهری): در دقیقه 97 ارسال توپ در عمق تیم فولاد و پاسکاری منوچهری و فشنگچی توپ را زیر پای‌ مهاجم نفت انداخت تا منوچهری با یک‌بغل‌ پا گلزنی کند.

لحظات حساس:

دقیقه ۳ : فرار عیسی آل کثیر از راست و ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۱۰ : فرار آل کثیر از سمت چپ و ضربه او که از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲۰ : فرار در عمق‌ آل‌کثیر و عبور از ایوب والی، او را در مصاف تک به تک با حامد لک قرار داد که ضربه این بازیکن به خوبی توسط دروازه بان فولاد دفع شد.

دقیقه ۲۲ : حرکت بازیکنان فولاد توپ را پشت محوطه جریمه به زهیوی رساند که ضربه پای چپ این بازیکن از روی دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۳ : حمله فولادی ها و ارسال مجتبی نجاریان از سمت راست با ضربه قیچی برگردان بیت سعید همراه شد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۴۰ : ارسال ضربه کرنر توسط فولادی ها و چند ضربه متوالی مهاجمان این تیم راه به دروازه نفت نبرد و در نهایت ضربه عبداله کرمی با اختلاف کمی از روی دروازه نفت به اوت رفت.

دقیقه ۴۷ : فرار نجاریان از راست و عبور از محسن بنگر او را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه زمینی این بازیکن را دروازه بان نفت در آغوش کشید.

دقیقه ۵۰ : حرکت زیبای آل کثیر درون محوطه جریمه و چرخش این بازیکن با ضربه زیبای او همراه شد که توپ بعد از برخورد به مدافعان به شکل خطرناکی به کرنر رفت.

دقیقه ۶۷: ارسال فولادی ها از سمت راست و ضربه سر بیت سعید را دروازه بان نفت دفع کرد.

دقیقه ۷۰: ضد حمله نفت تهران روی حرکت امیرحسین فشنگچی شکل گرفت که ارسال این بازیکن با ضربه آکروباتیک آل کثیر به اوت رفت.

دقیقه ۷۴: حرکت در عرض آل کثیر و شلیک دیدنی این بازیکن به طور خطرناکی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۸۰: پرتاب بلند اوت در محوطه جریمه نفت با ضربه خطرناک آل کثیر همراه شد که توپ از بالای دروازه به اوت رفت.

در حاشیه: