سیاه جامگان 2 - سپیدرود 0؛ اولین 3 امتیاز عنایتی

سیاه جامگان 2 - سپیدرود 0؛ اولین 3 امتیاز عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم انتهای جدولی مشکی پوشان و سپید رود رشت در هفته هفدهم برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت رضا عنایتی برنده نیمکت های استقلالی شد. از یک سو او و در سویی دیگر امیدرضا روانخواه برای به دست آوردن 3 امتیاز مهم تمام تلاش خود را به کار بستند اما درخشش یونس شاکری سیاه جامگان را برنده بازی کرد.

هفته هفدهم لیگ برتر/ ساعت 14:30
استادیوم ثامن مشهد
تیم داوری : علی صفایی – محمدرضا منصوری – مهدی شفیعی – شاهو اصلانی

سرمربی رضا عنایتی


سرمربی امیدرضا روانخواه


سیاه جامگان نسبت به بازی های گذشته خود بسیار تهاجمی تر بازی می کرد. مرد اول خط حمله این تیم یونس شاکری بود که با 2 گل و 2 تیرک نقش بسیار مهمی در به دست آمدن این نتیجه داشت. سپیدرودی ها تلاش زیادی برای جبران گل های خورده داشتند اما نیروی تهاجمی آن ها به قدری نبود که بتوانند دروازه حریف را با خطری جدی رو به رو کنند. سیاه جامگان با این پیروزی صعودی را نتوانست در جدول به دست بیاورد اما برای هفته های آینده امیدوارتر شد.

شماره 10 و آماده سیاه جامگان با ضربات پی در پی دروازه سپیدرود را با خطر رو به رو می کرد. او با 2 گل و 2 تیرک نقش مهمی در به دست آوردن این پیروزی داشت.

سیاه جامگان قبل از این دیدار با 9 گل زده ضعیف ترین خط هجمومی را داشت اما در این دیدار با 2 گلی که زد خود را از این وضعیت نجات داد تا بدترین خط حمله به نفت تهران تعلق بگیرد.

سیاه جامگان یک - سپیدرود صفر (یونس شاکری26): نفوذ پیام ملکیان از سمت چپ یک بار دیگر یونس شاکری را در فرصت تک به تک قرار داد اما او این بار توانست توپ را وارد دروازه کند.

سیاه جامگان 2 - سپیدرود صفر(یونس شاکری 46): پاس دقیق امیرمحمد پناهی یک بار دیگر یونس شاکری را صاحب موقعیت کرد و این مهاجم باهوش با ضربه  سر ضرب خودش  سیاه جامگان را به دومین گل بازی رساند.