علی دشتی: مصدوم نمی شدم بیشتر گل می زدم

علی دشتی: مصدوم نمی شدم بیشتر گل می زدم

به گزارش " ورزش سه" روز جمعه یک بازی حساس و شش امتیازی میان تیم های پیکان و پارس جنوبی در ورزشگاه شهرقدس برگزار خواهد شد. علی دشتی وینگر تکنیکی و سرعتی پارس جنوبی که بعد از مدتی مصدومیت به میادین برگشته و در بازی های اخیر تیمش به میدان رفته، می تواند یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش در این دیدار باشد. دشتی در این فصل با 3 گل زده و 3 پنالتی که برای پارس جنوبی گرفته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است.


دشتی در رابطه با شرایط این روزهای تیمش گفت:« در حال حاضر در تهران هستیم و تمریناتمان را برای بازی با پیکان انجام می دهیم. بازیکنان به خاطر باخت برابر گسترش فولاد کمی ناراحت هستند؛ اما انگیزه بالایی داریم که با برد برابر پیکان آن نتیجه را فراموش کنیم.»


او که یکی از بهترین بازیکنان تیمش با 3 گل زده و گرفتن سه پنالتی است، گفت:« شاید از این نظر آمار من خوب باشد؛ اما چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و اگر مصدوم نمی شدم بیشتر گل می زدم. با این وجود توقعم از خودم بیشتر از این است و باید روز به روز بهتر شوم. »


وینگر سرعتی تیم پارس جنوبی که در نیم فصل گفته می شد از تیم های مختلفی پیشنهاد دارد در این رابطه گفت:« پیشنهادات خوبی از تیم های دیگر داشتم؛ اما ترجیح دادم که تا پایان فصل در پارس جنوبی بمانم. پارس تیم شهر خودم است و دوست داشتم به خاطر هواداران و مردم شهر در این تیم بمانم و با نتایج خوبی که در این فصل می گیریم آن ها را شاد کنیم. دوست دارم از پارس جنوبی به یک تیم مطرح بروم تا نماینده خوبی برای مردم کنگان و استان بوشهر باشم.»


او همچنین درباره نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر گفت:« ما در این بازی ها چند بازیکن تیممان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم، ضمن اینکه بدشانسی هم آوردیم.» دشتی اضافه کرد:« از اول فصل هم کسی فکر می کرد ما مدعی باشیم؟ حالا هم رتبه دوم جدول مقام بدی برای ما به حساب نمی آید. شاید تقصیر خودمان باشد، چرا که ما با نتایج خوبی که در نیم فصل گرفتیم توقعات را از خودمان بالا بردیم؛ اما همینکه اکنون در لیگ برتر مانده ایم یک اتفاق خوب است. هرچند تلاشمان را می کنیم، بتوانیم حداقل امسال سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم.»


دشتی درباره مشکلات مالی تیمش گفت:« نمی خواهم زیاد در این باره حرف بزنم، چراکه اگر با حرف زدن مشکلات حل می شد من حاضرم تا فردا برای شما صحبت کنم. اما باید بگویم پاداش ها را داده اند و برای پول قراردادها هم قول داده اند ظرف هفته آینده آن را پرداخت کنند.»