آرسن ونگر: من 21 سال شرایط مورینیو را نداشتم ولی هیچ شکایتی نکردم

آرسن ونگر: من 21 سال شرایط مورینیو را نداشتم ولی هیچ شکایتی نکردم

وبسایت رسمی برنامه نود - ونگر پاسخ انتقادهای مورینیو را داده است.

به گزارش وبسایت نود، روز گذشته پس از تساوی 2-2 منچستریونایتد مقابل برنلی، ژوزه مورینیو عنوان کرده بود تیمش برای رقابت با منچسترسیتی آماده نیست و باید مبالغ بیشتری را خرج کند. او از جذب بازیکن جدید صحبت کرده بود:

وقتی در مورد یک باشگاه مثل منچستریونایتد صحبت می کنید تصور می کنید میلان باشگاه بزرگی نیست؟ تصور می کنید رئال مادرید نیست؟ فکر می کنید اینتر باشگاه بزرگی نیست؟ باشگاه های زیادی وجود دارند، باشگاه های بزرگ زیادی هستند، من معنی باشگاه بزرگ را به خوبی می دانم. اما باشگاه بزرگ یک چیز است و تیم بزرگ چیز دیگری. از آرسنال انتظار قهرمانی نمی رود، منچسترسیتی با هزینه ای که با آن می شد، مهاجم خریداری کرد، دو مدافع کناری خرید. قیمت خرید برای باشگاه های بزرگ متفاوت است، باشگاه های بزرگ معمولاً در فصل نقل و انتقالات این گونه مجازات می شوند.

اما آرسن ونگر سرمربی آرسنال خطاب به مورینیو، چنین گفته است:

من هم 21 سال چنین شرایطی را تجربه کردم ولی قرار نیست اکنون بابت آن گلایه و شکایت کنم. همیشه یک تیم شاید هم چهار تیم، ثروتمندتر از ما بودند، ولی تلاش کردم با این قضیه کنار بیایم. فکر می کنم مهمترین مساله این است که با شرایط پیش روی تان مواجه شوید و راه حلی پیدا کنید، بله درست است، منچسترسیتی از ما ثروتمندتر است، همین طور چلسی و منچستریونایتد. اما هنوز باور دارم که می توانیم راهی برای موفقیت پیدا کنیم.

ونگر در صحبت هایش به طور ضمنی اشاره کرده است که احتمال خرید وجود دارد ولی او عنوان کرده در درجه اول به قرض دادن برخی بازیکنان تیمش می اندیشد. به نظر می آید چمبرز یکی از این بازیکنان است.

1878