آلن شیرر: کین می تواند برای بارسلونا یا رئال مادرید بازی کند

آلن شیرر: کین می تواند برای بارسلونا یا رئال مادرید بازی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - آلن شیرر اسطوره سابق نیوکاسل به تمجید از هری کین فوق ستاره تاتنهام پرداخت و معتقد است که او می تواند در بارسلونا یا رئال مادرید بازی کند. 

به گزارش وبسایت نود، دو تیم تاتنهام و ساوتهمپتون در ورشگاه ومبلی روز گذشته به مصاف هم رفتند که در پایان تاتنهام موفق شد با هت تریک هری کین موفق شد با نتیجه 5-2 به پیروزی رسید. 

به نقل از وبسایت fourfourtwo، هری کین با سه گلی که دیروز به ثمر رساند به بهترین گلزن سال 2017 تبدیل شد. حال شیرر معتقد است که او شایسته بازی در رئال مادرید یا بارسلونا است. 

نه فقط به خاطر اینکه او در یک سال میلادی بیشتر از من گل زده است، بلکه به خاطر اینکه او توانست برای دومین بار متوالی توانست هت تریک کند و تعداد گل های خودش را افزایش دهد، و بالاتر از مسی و رونالدو قرار گیرد. به من اعتماد کنید، او می تواند برای بارسلونا و رئال مادرید به این خوبی بازی کند. اما این باشگاه بدون بزرگترین ستاره خود به ورزشگاه جدید نخواهد رفت. 

شیرر در ادامه افزود: 

اگر تاتنهام در دو سال آینده جامی نبرد، کین می تواند تصمیمی بزرگ در زندگی خود اتخاذ کند و به یک باشگاه بزرگتر برود. برای هری پول های زیادی خرج خواهد شد. می دانم که هری تعصب زیادی روی باشگاه و محل زندگی خود دارد. 

4416