اکبر ایمانی مهره جدید تیم ژنرال

اکبر ایمانی مهره جدید تیم ژنرال

به گزارش "ورزش سه"، اکبر ایمانی که یکی از بازیکنان مورد اعتماد کی روش در اردوهای اخیر تیم ملی محسوب می شود هفته گذشته و به دلیل پرداختی زیر 45 درصد، با فسخ قرارداد خود از جمع مشهدی ها جدا شد تا در ادامه لیگ با پیراهن تیم دیگری در میدان حضور پیدا کند.


ایمانی پس از این جدایی با مسئولان تیم ذوب آهن توافق کرد تا به عضویت این تیم دربیاید و یک فصل و نیم آینده را در خدمت سبزپوشان اصفهانی باشد.

بدین ترتیب می توان گفت اکبر ایمانی برای دومین بار به جمع ذوب آهنی ها راه پیدا کرد. او پیش از این نیز در دو فصل پیراهن این تیم را به تن کرد و توانست به قهرمانی جام حذفی نیز دست پیدا کند.


هافبک ملی پوش ذوبی ها، در دیدار تیم اصفهانی یعنی سپاهان نیز توپ زده است. او در دوران طلایی سپاهانی ها در عضویت این تیم قرار داشت و موفق شده بود به سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی به همراه این تیم دست پیدا کند.


این بازیکن 25 ساله که سه بازی ملی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است در دیدار دوستانه تیم ملی برابر توگو برای اولین بار به میدان رفت.


لازم به ذکر است قرارداد ایمانی برای یک فصل و نیم حضور در جمع اصفهانی ها، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.


نکته پایانی در رابطه با این انتقال اینکه باشگاه پدیده اعتقاد دارد حضور این هافبک اردبیلی در تیم ذوب آهن قانونی نبوده و به همین دلیل مانع حضور این بازیکن در جمع یاران قلعه نویی خواهد شد.