کارل هاینز رومنیگه: یوپ هاینکس بازگشت فوق العاده ای داشت

کارل هاینز رومنیگه: یوپ هاینکس بازگشت فوق العاده ای داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - کارل هاینز رومنیگه نایب رییس باشگاه بایرن مونیخ به تمجید از یوپ هاینکس پرداخت و معتقد است که او بازگشت فوق العاده ای به باشگاه داشته است. 

به گزارش وبسایت نود، بعد از باخت 3-0 مقابل پاریسن ژرمن و شروع ضعیف در بوندس لیگا سران بایرن مونیخ حکم اخراج آنچلوتی را امضا کردند و به جای وی هاینکس را انتخاب کردند. یوپ هاینکس بعد از کسب سه گانه با بایرن مونیخ در فصل 2012-13 از دنیای مربیگری خداحافظی کرده بود اما به خاطر مشکلات بایرن مونیخ به این تیم برگشت و توانست این تیم را به اوج برگرداند. هاینکس در شانزده بازی، پانزده برد کسب کرده و توانست بایرن مونیخ را به صدر جدول بوندس لیگا برساند. 

رومنیگه در خصوص هاینکس گفت:

یوپ بازگشت فوق العاده ای داشت. ما در پانزده بازی از شانزده بازی گذشته پیروز شده ایم. به ندرت توانسته ایم که کریسمس را در آرامش جشن بگیریم. ما از سال 2017 راضی هستیم. در تابستان گذشته ما توانستیم پنجمین بوندس لیگا متوالی خود را جشن بگیریم. این یک دستاورد تاریخی به شمار می آید.

بایرن مونیخ در حال حاضر با یازده امتیاز نسبت به شالکه در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بشیکتاش خواهد رفت.


4416